termi.- Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 i noen spill som far cry er lyden helt håpløs...den hakker på en måte(vanskelig å forsklare d ) de rare lydene kommer som regel etter jeg har skutt eller sprengt en grant osv.. noen tips om hva som kan være fucka opp?? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hva lydkort og høytalere har du? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 audigy player og logitech 640-z eller hva F d heter høytalerne er nå bra=) 5.1 lyd og greier Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Dette her problemet er det mangen som har hat med at lyden skurrar, eg og har hatt dette problemet ein gong. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 hva gjorde du for å bli kvitt d.. er sååå jævlig irriterende...!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Deaktiver dopler effect, hardware lyden og EAX. Far Cry har av en eller annen grunn problemer med noen lydkort, spesielt Audigy 2.. Quotet av en annen påm forumet Takk eheh Ellers er det på sin plass at du har nyeste Driver/patch til spillet/kortet Lenke til kommentar
Quale Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har enda ikke hatt et lydkort, onboard eller eksternt, som ikke skurrer på noen spill. Og selv om du kan gjøre ting for å redusere det eller kanskje til og med fjerne det i enkelte tilfeller tror jeg ikke det er til å komme fra at det er endel dårlig kode ute å går og at ansvaret hos den enkelte bruker ofte er begrenset. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Trykk Start > Kjør, skriv "dxdiag" og trykk enter. Gå til "Lyd" og sett "Lydakselerasjon for maskinvare" ned til "Ingen akselerasjon". Selv om lydkvaliteten vil bli redusert, tror jeg skurringen kommer til å forsvinne. Når jeg har lydproblemer i spill, fikser jeg de alltid på denne måten. Det kan være lurt å oppgradere lydkort-driverne også. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 har alt d seneste av drivere så d hjalp ikke stort skal prøve å sette ned d tingetangen i dxdiag..se om d hjelper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå