Vasper Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Trenger ett nytt lydkort etter fiaskoen med Asus hovedkort og Creative. Har prøvd både Audigy og SB Live! Så nå går jeg for noe annet enn Creative!! Trenger det mest til lytting( Mp3/Cd'er ), samt ripping ( brukes lydkortet i det hele tatt da?? ) Dvd filmer så sourround er fint å ha spill er ikke noe prioritet hvis det har to lyd ut så en slipper å bytte plugg når en skal bruke headphones hadde det vært glimrende prisklasse +/- 1000,- noen forslag? Vasper Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hva med Turtle Beach Santa Cruz/Videologic Soni Fury eller Hercules Game Theater Jeg har førstnevnte, meget bra til mitt bruk i allefall Lenke til kommentar
nyk Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Turtle Beach Santa Cruz/Videologic Soni Fury dette lydkortet er kanskje verdens beste lydkort, i det jeg har hørt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 gravis ultrasound Lenke til kommentar
keithho Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hvis du ikke har minidisc eller noe fancu høytalere som du skal koble til.. så kjøp deg en audigy bulk hos komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå