kimare Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har en 3 år gammel gutt som begynner å bli vel interessert i xboxen min. Han har til nå spilt Midtown Madness, og vært fornøyd. Det virker som har begynner å bli litt lei. Men jeg verger meg litt for å slippe han løs med Grand Theft Auto, Hitman og Medal of Honor og noen av de mer voldlige titlene. (dvs dersom min kone og guttens mor hadde sett han spille noe av dette, hadde både jeg og xboxen røket på hodet ut) Nintendo har Super Mario, hvilke lignende titler finnes på Xbox. Er det noen som har tips eller erfaringer? Kim Are Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg ville anbefale MTX MOTOTRAX, det er et motorsykkel spill som ikke er så verst Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Gamespot top 100 kids. Som du kanskje ser, er det velig få barnespill til Xbox. edit : Kjøp en GameBoy Advance til gutten. Endret 20. juni 2004 av Laman Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Gamespot top 100 kids. Som du kanskje ser, er det velig få barnespill til Xbox. edit : Kjøp en GameBoy Advance til gutten. GameBoyen kommer helt sikkert......senere. Herregud gutten er 3 år, og er ikke så hekta, enda. Jeg har for øvrig funnet noen flere spill som kan være aktuelle hos Game Rankings Oddworld: Munch's Oddysee 80% Rayman 3: Hoodlum Havoc 78% Voodoo Vince 77% Sonic Heroes 74% Blinx verdens første 4D spill...... 73% Til orientering dersom noen andre også har noen små poder de veldig gjerne ikke skal spille GTA..... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har en 3 år gammel gutt som begynner å bli vel interessert i xboxen min. Han har til nå spilt Midtown Madness, og vært fornøyd. Det virker som har begynner å bli litt lei. Men jeg verger meg litt for å slippe han løs med Grand Theft Auto, Hitman og Medal of Honor og noen av de mer voldlige titlene. (dvs dersom min kone og guttens mor hadde sett han spille noe av dette, hadde både jeg og xboxen røket på hodet ut) Nintendo har Super Mario, hvilke lignende titler finnes på Xbox. Er det noen som har tips eller erfaringer? Kim Are En veldig god ide. La han se shrek 1 og 2 foreksempel og så kjøper du shrek 2 spillet ! der er det til og med 4 player så "familien" eller hva det nå er, kan spille sammen =) prøv det ut =) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hva mener du med blinx er verdens første 4D spill? hva mener de med at det er ett 4D spill? skjønner ikke hva 4D er jeg... du mener ikke 3D spill da? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 hva mener du med blinx er verdens første 4D spill?hva mener de med at det er ett 4D spill? skjønner ikke hva 4D er jeg... du mener ikke 3D spill da? Tenkte det samme selv, men lot det stå til, jeg kopierte kun teksten. Vet ikke hva de egentlig mener......kanskje verdt å sjekke ut? Er det noen andre som har ideer hva 4D er? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Barnespill til XBOX? Ha! Lykke til. Beklager, men en av de svake siden til Xbox er nettopp det. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Barnespill til XBOX?Ha! Lykke til. Beklager, men en av de svake siden til Xbox er nettopp det. Det finnes da noen Barnespill til Xbox da For eks. GameSpot top 100 Kids Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Barnespill til XBOX?Ha! Lykke til. Beklager, men en av de svake siden til Xbox er nettopp det. hva er det du snakker om a? hold kjeft til du vet hva du snakker om Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Barnespill til XBOX?Ha! Lykke til. Beklager, men en av de svake siden til Xbox er nettopp det. hva er det du snakker om a? hold kjeft til du vet hva du snakker om Støtter deg BoRsE Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 La han se shrek 1 og 2 foreksempel og så kjøper du shrek 2 spillet ! der er det til og med 4 player så "familien" eller hva det nå er, kan spille sammen =) prøv det ut =) Tja kanskje ikke så dumt det....evt det samme med Finding Nemo? Vi får se, noe gjør jeg. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Barnespill til XBOX?Ha! Lykke til. Beklager, men en av de svake siden til Xbox er nettopp det. Trenger ikke så mange, men bare ett bra...som du kanskje ser så har vi faktisk klart å finne flere. Selv til Xbox Da kan til og med FKH slå RBK ut av køppen i morgen....... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Da kan til og med FKH slå RBK ut av køppen i morgen Hva mener du? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hva mener du med blinx er verdens første 4D spill?hva mener de med at det er ett 4D spill? skjønner ikke hva 4D er jeg... du mener ikke 3D spill da? Tenkte det samme selv, men lot det stå til, jeg kopierte kun teksten. Vet ikke hva de egentlig mener......kanskje verdt å sjekke ut? Er det noen andre som har ideer hva 4D er? Tiden er den fjerde dimensjonen. Du har en støvsuger eller noe med deg som du kan stoppe tiden og sånt med. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 hva mener du med blinx er verdens første 4D spill?hva mener de med at det er ett 4D spill? skjønner ikke hva 4D er jeg... du mener ikke 3D spill da? Tenkte det samme selv, men lot det stå til, jeg kopierte kun teksten. Vet ikke hva de egentlig mener......kanskje verdt å sjekke ut? Er det noen andre som har ideer hva 4D er? Tiden er den fjerde dimensjonen. Du har en støvsuger eller noe med deg som du kan stoppe tiden og sånt med. takk Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hva mener du? i morgen er det fjerde runde i NM i fotball. Og når når det "umulige" har skjedd at vi faktisk har funnet gode barnespill til Xbox. Så kan også lille Haugesund slå store og mektige Rosenborg ut at NM i Fotball. Kim Are Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hva mener du? i morgen er det fjerde runde i NM i fotball. Og når når det "umulige" har skjedd at vi faktisk har funnet gode barnespill til Xbox. Så kan også lille Haugesund slå store og mektige Rosenborg ut at NM i Fotball. Kim Are Når går Kampen da? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har en ivrig 4 åring som begynte med xbox spill som 3 åring:-) Han likte Jet set Radiofuture veldig godt. og spiller det fremdeles. MOTOgp 1 og 2 gikk unna det også. Rayman III har han spillt en del også men trengte litt hjelp med bossfights. Øvelsesbrett til enkelte voksenspill der det ikke forekommer vold likte han også. For eksempel første brett til Splinter cell (bare klattring osv) Kjøp Jet set radio future og det vil holde lenge! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Barnespill til XBOX?Ha! Lykke til. Beklager, men en av de svake siden til Xbox er nettopp det. Det finnes da NOEN da..... Det er ikke mange men noen er det jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå