Gå til innhold

Hvordan fjerne Norman

Knugo

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har kjøpt seg en bærbar pc (fujitsu siemens), men vi får ikke avinstalere Norman virus kontroll. Jeg finner ikke noen avinstalerings filer noen steder. Den ligger heller ikke i listen legg til/fjern programmer. Noen som har noen tips?

Endret av kent-hugo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til Norman\NVC\bin\delnvc5 så skal det ifølge Norman fungere.

Hos meg fungerer det ikke. La inn Norman (gratisversjon gjennom sparebanken)

igår, men det fungerer ikke som det skal. Deretter forsøkte jeg å slette det med

inst/avinst i Windows, samt som over, men ingenting hjelper. Så nå har jeg et

virusprogram og brannmur som ikke virker, kan ikke installere nytt før dette er slettet, kan ikke benytte fildelingsprogram o.l. ettersom Norman sperrer meg ute.

Har henvendt meg til Norman som nekter å hjelpe på annen måte enn at jeg må ringe og betale 20-25 kroner pr. minutt! Antivirusleverandør som legger inn virus for å tjene penger? Det ender vel med at jeg må formatere harddisken.

Lenke til kommentar

oaasbak: Hvordan kan du påstå at Norman la inn virus på maskinen din? Ganske drøyt.

Som tidligere nevnt heter avinstallerings filen delnvc5.exe og ligger i c:\norman\nvc\bin\

Om man roter med installasjonen eller feil har oppstått på annen måte kan det hende filen mangler. Isåfall kan du hente den ut fra filen c:\norman\download\nvc000x1.zip

Lenke til kommentar

har aldri hørt at Antivirus selskaper legger inn Virus på maskiner. den var litt drøy ja. ikke en gang Symantec gjør det :p jeg husker at når jeg fikk maskina mi så hadde jeg også Norman inne, men jeg tror at jeg fant en unninstall fil til den, men husker ikke helt. er så uffattelig lenge siden jeg hadde programmet. har hørt så mye dårlig om norman og har sett mye dårlig også så jeg bare formaterte maskina mi å la inn Norton.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Antivirusprogrammer så gjelder det bare å finne det ein sjølv liker, og stoler på.

Eg liker Norman pga rask respons. (Sendte mail til Norman Ang plugin til BartPE på fredagen, og hadde Beta utgave på mandagsmorgon) :thumbup:

Prøvde det same med Symantec, og har ennå ikkje hørt noko. :thumbdown:

Elles så har jo Norman blitt tildelt Virus Bulletin (VB) 100% utmerkelse noen ganger då......

Men men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...