Master Casemod Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 har akkurat kjøpt farcry å skulle spille d i dag spillet kjørrte autodetect på min hardware medium syns d var ok grafikk har disse spesa: 1,84GHZ AMD athlon xp 512mb ram radeon 9200se 128mb de skulle holde til å spille farcry men neida under veis: jeg hadde kommet ut av den hulen og ned på bakken da spillet frøs i 20 sek FAEN!!! d samme skjedde igjen da jeg skulle kjøre bil FAEN da frøs det anhvert 30 sek eller noe sjekka på sånn forum på Ubisofts sider mange som klager over at det fryser jeg oppdaterte det det hjalp ingenting!! da skal jeg gå å klage i morra!! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Prøvde du å skru ned på grafikken? Frøs det like mye da? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 radeon 9200se 128mb du har nok maskinen din å takke hvilken oppløsning du kjører? det kortet der tror jeg ikke klarer å oppdrive noe særlig i Far Cry Det skal jo ikke fryse slik du skriver alikevell. Er det stasjonær datamaskin du har? Prøv med forskjellige drivere. Sjekk om harddisken virker som den skal. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Farcry har sitt eget forum, og der skal posten postes: Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest populære spillene -> Far Cry Bruk en emnetittel som beskriver topicet ditt best mulig. Denne posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg