mobil_brukeren Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei... Sitter her med Tele2 adsl.. i det siste så har msn min logget av og på hele tiden. har prøvd og reinstalerer msn men det funker ikke.. Det som er rart er at det samme skjer på faren min sin pc også.. Hva kan være feil?? ligger det hos tele2? eller routern eller no??? Begyner og få noen klager på at jeg logger av og på hele tiden Tusen Takk for svar!!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 har merka den av- og pålogginga ja prøv å reset routeren til fabrikkinnstillinger da..hvis det ikke funker er det nok noe med tele2. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Restarta routern det funka ikke.. men instalerte ny firmware ser ut som det funker men har jo ikke fått testa det så lenge.. Edit: nei det funka ikke faen!! plizz trenger virkelig hjelp Endret 20. juni 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ja, noen hjelp han!! de siste 50 minuttene: ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på ****** | MSN er jævelig klikk! har logget på Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Broren min sier at jeg har logget meg av og på mye i dag, 3 ganger på 2 min + mange andre ganger. Sitter på Telenor online ISDN, en annen venn sitter på telenor online150, og jeg ser at han logger av/på hele tiden. Kan det være dårlige kabler? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hehe... kjører uten routern og nå funker det fin fint men nå har vi jo bare internet på 1 pc så må nok kjøpe meg en ny routern... noen forslag?? skal ikke ha trådløst... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 min smc router fungerer fint, aldri hatt problemer. Link (jøss, halv pris av det jeg betalte jo ) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Broren min sier at jeg har logget meg av og på mye i dag, 3 ganger på 2 min + mange andre ganger.Sitter på Telenor online ISDN, en annen venn sitter på telenor online150, og jeg ser at han logger av/på hele tiden. Kan det være dårlige kabler? så ikke posten din.. det kan jo vare det får prøve med noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå