Hydrolift Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Passer WaterChill inn i dette Suntek kabinettet ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 enten det eller så kan du gjøre så det passer Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det som ikke passer kan gjøres passende. Jeg fikk stooor vannkjøling i mitt Chieftec midi (med mange komplikasjoner though). Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Burde kanskje kjøpe meg et Lian Li kabinett oxo. Kan like gjerne kjøpe meg nforce3 250 og A64 3400+ Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Burde kanskje kjøpe meg et Lian Li kabinett oxo.Kan like gjerne kjøpe meg nforce3 250 og A64 3400+ Litt O/T, men vil anbefale deg å vente med å oppgradere PC-komponentene til august. Altså sokkel 754 vil gå over til "low-end"-platformen og vil sakte men sikkert forsvinne fra markedet. Så kjøp sokkel 939. Det kommer også noen nye Lian-li-kabinetter i slutten av denne måneden som har PSU i bunn av kabinettet. Tempereaturene vil derfor bli lavere inne i selve kabinettet. Og jeg antar det er derfor du vil ha vannkjøling; for å få lavere temperaturer? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Litt O/T, men vil anbefale deg å vente med å oppgradere PC-komponentene til august. Altså sokkel 754 vil gå over til "low-end"-platformen og vil sakte men sikkert forsvinne fra markedet. Så kjøp sokkel 939. Det kommer også noen nye Lian-li-kabinetter i slutten av denne måneden som har PSU i bunn av kabinettet. Tempereaturene vil derfor bli lavere inne i selve kabinettet. Og jeg antar det er derfor du vil ha vannkjøling; for å få lavere temperaturer? Mindre støy, lavere temperatur og høyere overklokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå