mrbard Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Tok dette bildet på Alexanderplatz i Berlin. Denne bygningen hadde en kjempestor Adidas-reklame som dekte hele siden, og jeg gikk tilfeldigvis forbi akkurat da de fjernet denne reklamen. Impossible is Nothing Kommentarer og kritikk er velkommen. Edit, link er fikset Endret 20. juni 2004 av mrbard Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har en kommentar. Linken funker ikke. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nothing var en veldig god beskrivelse, jeg ser nemlig heller ikke noe. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Fikset linken nå Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) uffda, for guds skyld ikke bruk resize! bruk resample da! Det var lav ren billedmessig kvalitet på bildet - få en skikkelig versjon :] Ellers ville en versjon der bildet ikke var ødelagt av resize være ganske fin, og interessant å gi kommentarer på. Bl.a. hva det som er på veggen skal forestille - og hva den adidas logoen gjør der. :] redigert. åja! De maler en reklame på! Stiiilig tanke. Men du, resize'n din ødelegger alt -så jeg har problemer med å se annet! :/ Endret 20. juni 2004 av Velmont Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 La det ut på nytt - fortsatt resizet, men ikke med så elendig kvalitet denne gangen Lenke til kommentar
her Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei, Unnskyld min uvitenhet, - men hva er resample (i forhold til resize)? Er resample en terminologi fra Photoshop? HH Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei, Unnskyld min uvitenhet, - men hva er resample (i forhold til resize)? Er resample en terminologi fra Photoshop? HH Wohoo, nå får jeg bruke den saken jeg laga for mange år siden: http://velmont.jubalon.net/gammel/design/resize.html <- der :] Men bildet jeg brukte var ganske dårlig - jeg laga den sia bare for å forklare til ei jente hvorfor "resize" var så dårlig. Et større bilde til et mindre med ruter hadde vist hvor forferdelig resize kan være! (forressten bruker MS MSN Messenger resize, uffameg - min MSN klient resampler og det ser mye penere ut -- Forressten så bruker jeg ikke Photoshop lengre - men Gimp! Gratis, Open Source, Fritt og genialt bra! ----------------------------- Også.. Nå virker ikke bildet lengre igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå