Christian_ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Når jeg spille f.eks CS bruker jeg scrolleren på musen til å skifte våpen med... Dette gikk helt fint helt til jeg instalerte driveren til tastaturet eg musen.. Etter det har musen blitt utrolig følsom... Hva skal jeg gjøre for å få den mindre følsom? Jeg har Microsoft Wireless Optical Desktop Elite Med driveren jeg fikk med.... Hjelp!! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Slette driveren? Den fungerer vel med driverne til XP? (hvis du har xp da) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 ok tror jeg skjønner hva som er problemet..... Jeg må kjøpe meg en ny mus.... Jeg skal ha en mus som liksom tikker når jeg skroller med hjulet... hvis du skjønner... noen forslag?? den må være trådløs og den må kunne bli brukt av samme sender som http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24806 tastaturet bruker.... Må altså være Microsoft.... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ingen forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå