MountainRivera Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har nettopp anskaffet meg Far cry (endelig), men jeg har oppdaget til min store forferedelse at lyden skurrer når jeg spiller! Dette skjer kun på far cry, aldri ellers, jeg har skrudd opp lydkvalitetet til high men det hjalp ingenting! Vet noen om noe som fjerner skurringa? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Dette her problemet er det mangen som har hat med at lyden skurrar, eg og har hatt dette problemet ein gong. Eg restarta makina og prøvde på nytt, sidan det har eg ikkje merka noko av det... Viss dette problemet blir langvarig kan du installere spelet på nytt og få tak i den nyaste patchen. Endret 20. juni 2004 av Zernick Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Deaktiver dopler effect, hardware lyden og EAX. Far Cry har av en eller annen grunn problemer med noen lydkort, spesielt Audigy 2.. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Deaktiver dopler effect, hardware lyden og EAX. Far Cry har av en eller annen grunn problemer med noen lydkort, spesielt Audigy 2.. NJeg bruker det integrerte lydkortet på ASUS A7N8X-X da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Prøv tipset ovenfor, har vert bort dette me skurringe eg også og vet kor jævlig irr. det kan vere hehe Ellers har du nyeste patch/driver? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Flyttes til riktig forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå