mellhammer Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, OEM MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754 K8T800 2x Crucial PC3200 DDR-DIMM 512MB CL3 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg mener at du ikke bør satse på at ramen holder. Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 ok, har du tips om bedre rambrikker? Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 CL3 ram er vel ikke å foretrekke. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ville heller satset på et annet hk, nForce3 250GB skal vist være ganske bra. Det har agp\pci lås så du kan klokke så det holder. Tror dette er et ganske bra hk! Prosessoren din ser ganske bra ut. Ville ikke satset på det minnet, har du rå ville jeg kjøpt dette minnet, men hvis det blir litt får dyrt kan kanskje dette være et alternativ! Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ok, har du tips om bedre rambrikker? Hvor langt er du villig til å strekke deg prismessig? Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 ok, har du tips om bedre rambrikker? Hvor langt er du villig til å strekke deg prismessig? helst ikke mer enn 2000kr Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ville heller satset på et annet hk, nForce3 250GB skal vist være ganske bra. Det har agp\pci lås så du kan klokke så det holder.Tror dette er et ganske bra hk! Prosessoren din ser ganske bra ut. Ville ikke satset på det minnet, har du rå ville jeg kjøpt dette minnet, men hvis det blir litt får dyrt kan kanskje dette være et alternativ! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ville heller satset på et annet hk, nForce3 250GB skal vist være ganske bra. Det har agp\pci lås så du kan klokke så det holder.Tror dette er et ganske bra hk! Prosessoren din ser ganske bra ut. Ville ikke satset på det minnet, har du rå ville jeg kjøpt dette minnet, men hvis det blir litt får dyrt kan kanskje dette være et alternativ! Når du anbefaler folk minne til nesten 3000 så må du selv være sikker på at det er lurt. Da passer det seg ikke at du tidligere i dag lagde en topic om det var verd å bruke 3000 på det samme minnet som du nå anbefaler. Og det var ikke alle som var enige. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ville heller satset på et annet hk, nForce3 250GB skal vist være ganske bra. Det har agp\pci lås så du kan klokke så det holder.Tror dette er et ganske bra hk! Prosessoren din ser ganske bra ut. Ville ikke satset på det minnet, har du rå ville jeg kjøpt dette minnet, men hvis det blir litt får dyrt kan kanskje dette være et alternativ! Når du anbefaler folk minne til nesten 3000 så må du selv være sikker på at det er lurt. Da passer det seg ikke at du tidligere i dag lagde en topic om det var verd å bruke 3000 på det samme minnet som du nå anbefaler. Og det var ikke alle som var enige. Nei det er jeg klar over, men hvis han har rå så kan jo godt å får et godt minne. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Press the smilefjes! De er dual channel men det burde ikke trekke ytelsen så mye ned forde vil det? Så ville kjøpt meg dette her: Prosessor Hovedkort Minne Totalt kr 5636,- Det er er mye for 6k spør du meg! edit: Fikk vite at msi var bedre og så var det billigere også. Endret 21. juni 2004 av hba Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Press the smilefjes!De er dual channel men det burde ikke trekke ytelsen så mye ned forde vil det? Så ville kjøpt meg dette her: Prosessor Hovedkort Minne Totalt kr 5832,- Det er er mye for 6k spør du meg! Ser ok ut det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå