Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Sånn satt bare å kjedet meg i dag å begynte på et sommerdesign, så jeg bare poster link jeg sommerdesign Er usikker på om jeg kommer til å bruke det eller ei, men jeg vil gjerne ha litt kritikk på det Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Likte ikke helt himmelen, men du å liker blomsted Link Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Likte ikke helt himmelen, men du å liker blomsted Link He, he ventet bare på den (jeg fikk litt inspirasjon derfra ja) Likte du ikke himmelen? Hvorfor ikke? Men blomster er jo et tegn på sommeren da Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Likte ikke helt himmelen, men du å liker blomsted Blomster minner om sommer`n vett u! Himmelendu bruker som header er altfor kraftig! prøv å tone den ned litt i PS feks på oppacy... Endret 20. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Dobbel faen... Endret 20. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 dropp den himmelen ... og du har antianitialising på skriften der ... den blir ikke slik til vanlig ... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 He, he ventet bare på den (jeg fikk litt inspirasjon derfra ja)Likte du ikke himmelen? Hvorfor ikke? Ja sommer er blomster... Hmm, likte den i header og footer, men kanskje ikke der teksten står.. Ble kanskje litt urolig, men det er mitt syn på saken Tøff side Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Likte ikke helt himmelen, men du å liker blomsted Blomster minner om sommer`n vett u! Nå har jeg irritert meg ferdig her. Er det absolutt nødvendig å komme med slike kommentarer? Er det mulig å gå et annet sted å leke? Til saken: - portofolie? hva? ny type aluminiumsfolie? - himmelen er ikke pen, men mest av alt: lite praktisk. når det kommer mye innhold vil det se styggt ut ettersom himmelen vil repetere - det hadde vært deilig å se noen bruke padding/margin riktig samme antall px i padding overalt hadde hjulpet mye. nå så det unøyaktig og slumpete ut. husk også å få samme padding oppe, som til sidene - font-bruken er: helt på jordet, altfor stor, for variert, ulogisk - støgge farger. gulfargen er skitten, og passer dårlig både hvitt, blått og grønnt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 uten himmelen? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 uten himmelen? Funker MINST like bra. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 uten himmelen? Funker MINST like bra. Hva med den nye fonten i headeren da? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 uten himmelen? Funker MINST like bra. Var nå minst ti ganger bedre med en gang du fjerna himmelen! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) uten himmelen? Funker MINST like bra. Hva med den nye fonten i headeren da? La ikke merke til den, sorry, men altså: den var ikke kjempefin. Noe mer standard? ITC Franklin Gothic? Noe Franklin-greier? F. eks. EDIT: Det heter portfolio, eller portefølje på norsk. Endret 20. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 I header den skrifta du har der er nesten usynelig.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Sjekk nå Var det bedre? (fikset porto.... greiene ) Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Banneret må stå litt ut istedenfor å være nesten helt usynlig Navigasjonsfonten er litt "jaggy" og bør skiftes. jeg vet ikke, hele siden er jo en himmel med en blomst, tekst og noen bordere Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Andy font i menyen? ellers var siden ganske fin ja Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tja.. Sommerlig, ja vel? En blomst og litt gulaktige farger, ja ja.. Tenker ikke på sommer med en gang, kanskje ha med noe annet enn himmelen i "header'en"? Er vanvittig oppmerksomhetskrevende! Øynene mine blir liksom dratt opp dit hele tiden (tone ned litt?) Stusselig font i header! Likte den første bedre, hvis du hadde gjort den like tydelig som 1'ern.. Alt for mye svarte linjer, det er stygt! Tone ned (mild oransj eller no..?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå