Gå til innhold

Oppgradering, ser dette bra ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Corsair er jo så inni h******s dyr!

ikke store ytelseshoppet fra 3000 til 3200, eneste store hoppet er vel prisen ;)

Er ikke kompatibliteten med RAM blitt mye bedre med nForce3 250?

jeg har Corsair og er veldig fornøyd!! det er verdt prisen..

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om TwinMOS RAM til akkurat dette HK, noen som ikke har hørt fra en plass at de er dårlige, men kan komme med en konkret erfaring eller test?

En ting til jeg lurte på var om jeg kanskje trenger kjøleribber til minnet på skjermkortet?

Endret av Madusius
Lenke til kommentar
Hei!

Skal oppgradere pcen...

Ser dette bra ut?

Hva med å bytte den Raptor disken med f.eks 2 WD 120Gb som du kjører i RAID 0...?

Det blir raskere og mer plass... :yes:

Lagringsplass har jeg nok av, WD bråker fryktelig mye(jeg har allerede tre stk WD harddisker og en IBM harddisk i pcen). Mener å lest flere plasser at raptor er bedre både på ytelse og lydnivå.

Raptoren er jeg ganske sikker på, det jeg lurer på er om noen har erfaring med TwinMOS TwisterRAM og A64. Jeg har gått bort ifra de første RAMbrikkene jeg valgte ut etter å lest lest en del tester av dem. Noen som kan svare meg på dette, jeg handler alt fra komplett.no så OCZ RAM er utelukket :(

Endret av Madusius
Lenke til kommentar
Det der ser veldig bra ut, men ikke hør på "jonnar". kjøp en 3000+. er ikke store forskjellen mellom 3000+ og 3200+, ikke verdt mellomlegget. Men oppsettet ditt ser bra ut :thumbup:

Ehm, what? Roter du litt no? :dontgetit:

Litt off-topic, men vil gjerne ha en liten oppklaring... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...