Deezire Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hva ville dere syntes om en betalbar IRC bouncer? Altså at man betaler med mobilen og den blir satt opp neste sekund. Burde jeg utvide tjenesten til mer en kun bouncer? Takk for deres synspunkter. Endret 20. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kunne vært veldig interresant. Igjen kanskje litt avhengig av hvor mye dere skal ha for morroa. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Jeg har ikke lov å reklamere, men billig er det. Ok, 19,- pr. mnd. Så kan dere jo selv sjekke hva andre bnc levrandører tar. Endret 20. juni 2004 av DeeZire Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Erm...hva snakker du om her nå egentlig? Snakker du om bouncer for bruk av IRC via mobil? Hvis det er snak om vanlig IRC-bouncer så burde du sitte på stabil linje med en god hastighet. Jeg hadde ikke kommet til å betalt for noe slikt egentlig. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Prisen var 19 kroner i måneden, var det ikke? Er lov å skrive priser... er bare linker eller info om hvordan man bestiller tjenesten som er ulovlig :-) Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Nå er det en bouncer til IRC som man kan betale for med mobilen. Du sitter oppkoplet til BNC-en med en IRC klient alla mIRC. Jeg hadde ikke kommet til å betalt for noe slikt egentlig. Det er ikke alle som har muligheten for å sette opp linux server hjemme. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Trenger jo ikke linux for å sette opp en bouncer da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er ikke alle som har muligheten for å sette opp linux server hjemme. Nei, men det er forsatt software til windowsbasert BNC. Er bare å ta en rask google og så finner du det. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Trenger jo ikke linux for å sette opp en bouncer da. psyBNC, jo. Og den skal jo være online i mer en 5 dager også. Det er faktisk unix på serverene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 psybnc for windows, har testet det jeg. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Det står ikke noe om w32 binaries på hjemme siden dems. Men hva er vits med bnc hvis du alikavel må ha en pc på i huset for at den skal kjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 psyBNC, jo. Og den skal jo være online i mer en 5 dager også. Det er faktisk unix på serverene. http://www.ircadmin.net/bnc/windows.php Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det skal vi ikke snakke om men psybnc for windows er laget det. Har installfila her et sted. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 psyBNC og winBNC er da forskjellige ting, men jeg gir meg. Dere tok poenget mitt i forige post. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det skal vi ikke snakke om men psybnc for windows er laget det. Har installfila her et sted. http://www.tuttoirc.it/psy-download.php Windows utgaven. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Her er hjemmesiden til psyBNC for de som lurer: http://www.psychoid.net/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) jeg snakket da aldri om winbnc jeg! har jo kjørt psybnc selv jeg. MEN! Nok off-topic. EDIT: AIAIAI!!! Skrive"leif". Jeg mente da winbnc først. Endret 20. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hehe. Det var visst bare off-topic som var interessen her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå