Gå til innhold

SE K700 vs. N6230

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny mobil i nærmeste framtid. Det blir enten SE K700 eller N6230. :yes:

:thumbup: N6230:

Minnekort.

(litt) Billigere.

Byttbart deksjel ( i tilfelle riper).

:thumbdown: N6230:

Bleik meny.

Navigasjoens knappen som man ofte trykker feil på.

:thumbup: SE K700:

Lekkert utseende.

Bedre lyd i høytaler(?).

Større skjerm.

Blitz.

:thumbdown: SE K700:

Kun ca. 40mb minne(Selv om det er en del. Tenk hvis jeg vil ha mer?)

Har du noen forslag på hvorfor jeg skal kjøpe en av dem? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nøl med å gå for K700.

For Nokia peker pilen bare en vei, nedover. K700 er en mye mer

eksklusiv telefon, og ser man bor fra minnekortet, så er K700 et veldig bra kjøp.

Litt stiv pris, men hvis du venter ett par uker etter release så vil nok den også synke i pris.

Nokia hadde jeg aldri kjøpt i hvert fall. Men, smaken er som baken ;)

Lenke til kommentar

Kun 40mb!!!???

Ekke det nok for deg da?

Men 6230 har jo minnekort så du får jo mer minne der, men 40mb er vel bra, som i K700? Er i hvert fall bedre en 2mb som i T610 og T630...

Endret av cola_boy
Lenke til kommentar
Kun 40mb!!!???

Ekke det nok for deg da?

Men 6230 har jo minnekort så du får jo mer minne der, 40mb er vel bra? Er i hvert fall bedre en 2mb som i T610 og T630...

40mb er en del, men det er ikke mer enn nok til 8 sanger. Det er ikke så mye. Pluss hvis du har en del filmer osv.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe ny mobil i nærmeste framtid. Det blir enten SE K700 eller N6230. :yes:

:thumbup: N6230:

Minnekort.

(litt) Billigere.

Byttbart deksjel ( i tilfelle riper).

:thumbdown: N6230:

Bleik meny.

Navigasjoens knappen som man ofte trykker feil på.

:thumbup: SE K700:

Lekkert utseende.

Bedre lyd i høytaler(?).

Større skjerm.

Blitz.

:thumbdown: SE K700:

Kun ca. 40mb minne(Selv om det er en del. Tenk hvis jeg vil ha mer?)

Har du noen forslag på hvorfor jeg skal kjøpe en av dem? :hmm:

For meg er det ikke noe valg engang mellom disse telefonene, her er K700 klart best. 40MB er MYE plass på en telefon som det der, og trenger du mp3spiller, så bruk 500,- på den som selges på Coop Prix for tiden da kvaliteten på lyden er like bra.

Lenke til kommentar
Kun 40mb!!!???

Ekke det nok for deg da?

Men 6230 har jo minnekort så du får jo mer minne der, 40mb er vel bra? Er i hvert fall bedre en 2mb som i T610 og T630...

40mb er en del, men det er ikke mer enn nok til 8 sanger. Det er ikke så mye. Pluss hvis du har en del filmer osv.

40mb er ikke mye i det hele tatt vist du skal tenke mp3-spiller og video kamera...!

Men til og vere mobiltelefon er det rimelig.

Men jeg tenker på K700 som en oppgradering av T610 og T630 der mp3-spiller og video kamera er ekstra...

Med et kamera på mobil så for du ikke brukt bildene/filmene til stort mer enn bakgrunner på telefonen, og da trengs det ikke mer en 40mb.

Men så er jo jeg big fan av min T630 da, så det påvirker nok min dømmekraft... hehe... :thumbup:

Lenke til kommentar

Edit: Hva i all verdens land og rike skjedder der da?!?! Trykket da vitterlig på edit.. :\ Jaja, sorry dual-post..

Her kan jeg endelig være enig, i k700's favør. Her kan du gå for k700, syns jeg. Minnet er nå det, men skal du ha musikk går du for noe annet enn en mobil uansett. Ellers er det vel egentlig skjermen som gjør at jeg ville valgt k700. Og ikke minst utseende!

Verre med alle de andre tilfellene der folk har sammenlignet k700 med 7610.. :| (helt ute..)

PS: Ja, jeg er fra Bergen!!! (SOMA SOMA !)

Edit: Og det med minnet, 40 mb holder lenger på en sånn mobil. Siden den ikke er egnet for mp3, bruker du den ikke som mp3spiller. Og bildene tar vel ikke mer enn ~40 kb (vga er det ikke?), i motsetning til 7610, der 40 mb ville vært litt lite da bildene tar opp mot 500kb. Så 40 mb skal nok være mer enn tilstrekkelig for bilder og videoer i fleng! ;)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...