caturbo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har ett problem med at to av tastene på min z600 har sluttet og virke etter en badetur, den ene er av/på knappen som jeg klarer meg uten. Den andre er den som styrer volumet i høyttaleren under samtaler. Nå er lyden stilt til minimum, dette er veldig lavt.....er den noen programer/eller andre metoder å få stilt denne opp igjen på? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hva med å ta den med til Service? Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Service ja det hadde jo virket kanskje men det koster jo penger bare for at de skal ta på den......hadde vært koselig med litt konstruktive innlegg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 er nok ingen programmer til z600 for å styre den via pcen tror jeg.. men prøv å sjekk alle mulige innstillinger for anrop på mobilen, kanskje du finner no der.. ellers så er nok service det beste, selvom det som ikke lønner seg å reparere koster 350 kr da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå