Zipp0 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har ikke skriuer, og orker ikke bruke det på NB blokken.. Jeg fant ut at epoxy var tingen (clasohlson) har vært og kjøpt det, og har startet limingen.. Tror det holder. I testene står det at det kan løfte en bil da.. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Har hørt att epoxy er bra ja! Men ditta med bilen er noko anna. Kommer snart med ny update no,holder på å lime tanken. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har hørt att epoxy er bra ja! Men ditta med bilen er noko anna. Kommer snart med ny update no,holder på å lime tanken. Høres bra ut, gleder meg til flere updates (det var super epoxy) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 No var det jammen på tide med ein update!! No er det bakside på tanken som må lagast, og siden det var so vanskelig og båre jamt og fint nedover i aluminiumen so velgte eg og skjere ut ein 4 kant i 1mm kobber. So brette den oppover sidene so eg kunne skru inn sidevegen. Eg har også båra 2 hul for niplane i sida og laga gjenga. So skal no pumpa ned i tanken so då måtte der vere eit hul for den i toppen. Det skar eg med stikksag. So båra eg tett i tett runt for å lage eit pakningspor. So må eg lage toppen til pumpa so det vert heili tett. Då hadde eig ein liten bit med aluminium av samme type som resten. Då skar eg ut ein passeli firkant. So båra eg 8 hål gjennom biten og tanken. So laga eg gjenga i tanken so eg hadde noko og skru i. Eg båra også eit 10 mm hål for luftin, fylling og tøming att med. So var det framsida i plexiglass. Då starta eg med og båre oppigjenn alle håla som var dårlige og laga gjenga i dei. So kutta eg plexiglaset sann d skal vere. Siden dinne tanken skal festast i sida på kabinette måtte eg ha glaset større so eg hadde noke å feste i runt. So var det feste til kabinette. Siden det var ei stor dør i sida ev kabinette skar eg berre ut ein firkant som tanken skulle festast i. So var det å skjere ut og skru fast. ¨ So til slutt ser det slik ut. Skal ha plexi i resten av døra også men det er ikkje ferdig enda. No er cpu og chipset blokk ferdig. Tank og pumpe har eg. Og ein radiator har eg også. Då har eg alt so trengst. I neste update skal vi ta føre oss montering i kabinette, der blir gjort heftige ommøbleringar inn i der. Ole-Johan Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 EDIT : Eg har planslipt etter eg har tatt bilda og limt saman med pakning. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Brukte silikon som pakning. edit : noke som er gale med tastature. når eg trykker "backspace" blir "enter" trygt ned. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Stilig tank det ble, ser du har brukt rikelig med skruer Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Kjøpte 50 skruer Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Må bare si, stili prosjekt, Elsket tanken din, den var faktisk meget rå, og original. Stili effekt med plexi mot tank og pumpe. Hadde jeg ikke vært så lat så kanskje jeg hadde laget meg vannkjøling oxo. Men hvis du skal ha plexi i døren, så kanskje finpusse litt på tanken kanskje.. For den kan bli virkelig fin hvis den får en omgang med pussepapir... Bare en tanke. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Eg har planslipt heile tanken! So eg kan nesten speile meg i den. Har bare ikkje fått tid til og ta bilder. Reiser på ferie i morga so det vert nokk ikkje før eg kjem meg heim. Ole-Johan Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Gleder meg til du kommer hjem fra ferie da Spennende prosjekt -mamazboy- Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hvordan går det med den vannkjølte q-tec'n din da? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Den funker fint den, bruker den no Men lurer på og flytte blokka over i en anna psu da. Men so lenge den funker og er stille so gidder eg ikkje. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ojehelvette den ble pen, da! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Har bygget Hauk og såtte inn. So laga til ein avansert elektronik i fronten. Ellers har eg hat det veldig travelt! Kommer snart med bilde update! Ole-Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå