Gå til innhold

Hjemmelagd vannkjøling system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No var det jammen på tide med ein update!!

No er det bakside på tanken som må lagast, og siden det var so vanskelig og båre jamt og fint nedover i aluminiumen so velgte eg og skjere ut ein 4 kant i 1mm kobber. So brette den oppover sidene so eg kunne skru inn sidevegen.

Eg har også båra 2 hul for niplane i sida og laga gjenga.

So skal no pumpa ned i tanken so då måtte der vere eit hul for den i toppen. Det skar eg med stikksag. So båra eg tett i tett runt for å lage eit pakningspor.

Baksida%20i%20kobber.JPG

kobberbun.JPG

So må eg lage toppen til pumpa so det vert heili tett. Då hadde eig ein liten bit med aluminium av samme type som resten. Då skar eg ut ein passeli firkant. So båra eg 8 hål gjennom biten og tanken. So laga eg gjenga i tanken so eg hadde noko og skru i. Eg båra også eit 10 mm hål for luftin, fylling og tøming att med.

Topp%20til%20pumpeh%e5l.JPG

So var det framsida i plexiglass. Då starta eg med og båre oppigjenn alle håla som var dårlige og laga gjenga i dei. So kutta eg plexiglaset sann d skal vere. Siden dinne tanken skal festast i sida på kabinette måtte eg ha glaset større so eg hadde noke å feste i runt.

Tanken%20ferdi.JPG

So var det feste til kabinette. Siden det var ei stor dør i sida ev kabinette skar eg berre ut ein firkant som tanken skulle festast i.

sided%f8ra.JPG

So var det å skjere ut og skru fast.

Tanken%20montert%20ferdi.JPG

¨

So til slutt ser det slik ut. Skal ha plexi i resten av døra også men det er ikkje ferdig enda.

Ferdi.JPG

No er cpu og chipset blokk ferdig. Tank og pumpe har eg. Og ein radiator har eg også. Då har eg alt so trengst. I neste update skal vi ta føre oss montering i kabinette, der blir gjort heftige ommøbleringar inn i der.

Ole-Johan

Lenke til kommentar

Må bare si, stili prosjekt, :thumbup:

Elsket tanken din, den var faktisk meget rå, og original.

Stili effekt med plexi mot tank og pumpe. Hadde jeg ikke vært så lat så kanskje jeg hadde laget meg vannkjøling oxo. :p

Men hvis du skal ha plexi i døren, så kanskje finpusse litt på tanken kanskje.. For den kan bli virkelig fin hvis den får en omgang med pussepapir... Bare en tanke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...