olejohan Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 skal prøve litt no... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Har fått planslipt cpu blokka og retta hødda på sidene og har vannslipt 2 av sidene på tanken. Det teke looonge tid. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 No har eg jobba mykkje i det siste ja. Har vorte ferdig med cpu blokka no. So no har eg cpu og chipset i samme design Brukte araldit og skrua til å feste saman alt samen. Noken fine vinkler av berre cpu blokka. So er det CPU og Chipset. Eg har bora og såtte inn noken lysdioder fra et gammalt tastatur. Det vart tøft! Glaset i cpu blokka er "dågga" for eg pusta gjennom. Eg skal pusse kobberen og glaset før montering also. Ole-Johan Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 EDIT : vart litt feil rekefølge med bilda :!: Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Limte du sammen me Aralditt???? Da tror jeg ikke blokka holder vannet ute så altfor lenge!! Brukte aralditt på min vannblokk, men den "lak som ei sil" så du bør heller pakke silikon mellom plexin og kobberet! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Kødder du? Eg brukte araldit mellon kobberen og glaset. Der er no 8 skruer som holder det i kop, aralditten er berre for å få det tett. Det er no monge her på forumet som har brukt araldit stemmer ikkje det da? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 aralditen funker som en lim-pakning. så lenge du har skrudd den sammen så ville jeg tro at det ikke ville skape problemer.. (min ting som lakk, tanken og chipsettblokka, var KUN limt..,, derfor lakk de etter hvert) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Har fått planslipt alle sidene på tanken no. og skal til og lime saman ramma rundt. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg så du hadde en stor, og to små nipler på cpu-blokken din. Antar da at du skal ha den store inn, og de to andre ut? Antageligvis. MEN, det jeg også så var at du hadde hatt små nipler på chipset-blokken også? Jeg antar at du bruker en stor og to små på cpu-blokken for at det skal bli bedre flow i blokken? Vil ikke da chipset-blokken fungere som en flaskehals da, og flowen i cpu-blokken vil ikke bli noe bedre enn den vannmengden som passerer chipset-blokken? Det du da evt kan gjøre er å kjøre chipset-blokken parallelt med fx en gpu-blokk med lik design som den til chipset. cpu -> chipset -> tank/pumpe/raddis. -> gpu -> Vet ikke om dette helt er et problem for deg, da det er lite merkbart og kun for optimalitet.. Men sier bare at du da kunne spart en nippel. Det som ville vært sinnsykt tidi var hvis det jeg skrev nå var tull og tøys. I det tilfelle, ikke bit hodet av meg... Spent på resultater! Hva farge er det på de LEDsene jeg ser? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Eg skal ha Tank - Pumpe - CPU - chipset og gpu paralelt - tank. Ledsa der eg grøne men eg har noken blå også. Men kva skal eg bruke mellom kantane på tanken? So det blir 100% prosent tett og det vil hålde dei tett. Skal planslipe mykkje meir! Tanken over, men skal planslipe meir der også. Ole-Johan Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hva er egentlig vitsen med 1 inngang og 2 utganger i CPU blokka? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Eg lager dette vannkjølingsystemet for å ha det GØY . So eigentlig trur eg dette hadde vore like so bra med ein inn og ein ut. Men so er no da dinna "inn" litt tjukkare da, so då må no ut vere like tjukk eller 2 tynnare. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Blir det ikke et probelm med den CPU blokka? ser at det er mellomrom mellom de som går ut.. vil det komme noe vann dit da? For ikke å lage ny post: Hva synes dere jeg skal bruke til å tette nb blokken min med? den er bare limt.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er ikke de bildene litt for store? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Eg bruker Araldit på blokkene og nipplane, men på tanken skal eg bruke silikon. PS : Blokka mi er 100% tett. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Eg bruker Araldit på blokkene og nipplane, men på tanken skal eg bruke silikon. PS : Blokka mi er 100% tett. oki, men jeg skal jo ikke bruke skruer da.. vil ikke at den skal lekke, som den forrige gjorde.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Zipp0: kort og godt, BRUK SKRUER! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Viss du bruker skruer blir det mykkje tryggere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå