olejohan Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Eg er ein creativ 15 åring som har lite og gjer i ferien. Eg fann framm eit gammalt serverkabinett og tenkte att eg skulle stappe inn hovedkort og alt ditta der og bygge mi eiga vannkjøling. Eg har ei gammal oljepumpe som funker som bare det, og eir radiator. Då manglar eg vannblokker. Eg starta med CPU. Du treng: Eit stykke kobber 6cm x 6cm x10mm Drill og bårer 2 stk 1\8 nippler Plexiglass 6cm x 6cm x6mm 8 stk M3 skruer M3 gjengetapp Araldit Sikkert litt meir ting Eg har målt og 6 x 6 cm passer fint som CPU blokk. Då starta eg med å finner ein fin design som er enkel å få til. Eg fann ut att eg skulla ha det som det viser på bilde nedom. Eg er ingen fotogram helder ¨ Der det er 2 orange "prikka" skal niplane vere. So begynte eg å får båre eit spor rundt då ser det slik ut. No har dokke eit lite intrykk av blokka. Det skal vere eit glas opp på so skal niplane gå oppover. Edit : skrivefeil og "bra" dialekt Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 *hate folk som skriver dialekt* Ontopic: Den indre veggen kunne vært mye tynnere, du kaster bort mye kjøleareal. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 nja... kobber leder varme JÆVLIG godt, så jeg tror ikke det har så mye å si olejohan : stå på Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ja stå på!! dette har jeg truen (skrives det sånn?) på!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) nja... kobber leder varme JÆVLIG godt, så jeg tror ikke det har så mye å si olejohan : stå på Hva er da grunnen til at alle produsenter finner på nye designs hele tida ? Endret 20. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Dr.X: pga at det har alltid LITT og si.. noen grader her, noen grader der. høyere flow.. osv osv. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 nettopp, så hvorfor ikke forbedre det mens han har muligheten til det ? For all del, stå på. Blir nok bra! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Må nok lage litt større spor da. Sidan dokke meinar det. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 2.5 mm båren knakk. Kjøper ny i morga. Har også fått blitt ferdi med eine sida. Men er det noken som veit om eit bra forslag til ka ej kan bruke til tank`? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 2.5 mm båren knakk. Kjøper ny i morga. Har også fått blitt ferdi med eine sida. Men er det noken som veit om eit bra forslag til ka ej kan bruke til tank`? en brusflaske?? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Eg har ei pumpe som må vere ned i vatnet og den er 4 cm diameter. Korleis vil det funke å feste niplane da? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan jo bruke ein matboks som du borrer hol i toppen av... Nipplen(ane) feste du vel direkte på pumpa? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Eg tar ei midlertidlig pause med CPU blokka pga manglar litt utstyr. So eg teke og startar på tanken. Då fann eg meg ei Aluminums plate som var 5mm tjukk. Det skulle vere sidene på tanken. Sidene har eit mål som er 11cm longe, 7cm breie og 5mm tjukke, disse har eg 4 stk av. So må eg no feste alt saman da. Då bårar eg 4 hål på enden ev ein bil og ned i ein anna bit, som på bilde.' Det skal vere 4 skrua men eg hadde ikje so mange skrua eller tid til å båre ferdig. Det og erogå masse pussearbeid. Er det noken som veit om det blir bra og busse Aluminium? Korleis? Kan han lakke det? Og for dei nygjerrige so skal eg ha plexiglass på ei av dei store sidene. edit : dialekt og skrivefeil Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Glømte å sei att eg brukte ein gjengetapp og laga gjenga ned i der skruane er. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror nok aluminium kan bli veldig fint hvis du pusser det ja. Bruk først grovt, så fint papir. Avslutt eventuelt med litt sølvpuss eller lignende. Husk at det tar lang tid hvis flatene er veldig ruglete da. Stå på videre Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Puss den til du får speil-finish eller bare bruk et grovt smergelpapir så du får børstet aluminium, begge deler er ganske pent, men jeg ville anbefalt det og bruke noen umbraco-skruer eller torx, ser penere ut enn rettspor-skruer. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Skal kjøpe umbrako eller torx i morga. viss dei ikkje har skal eg senke skruane litt ned i Aluminiumen. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Tilbake til cpu-blokka. Eg har bora tett i tett rundt so eg har eit mønster. So kjøpte eg meg ein hard-metall fres på clasohlson. 10mm. Men korleis bruka eg den? høgt eller laft turtall? fast båremaskin? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tilbake til cpu-blokka. Eg har bora tett i tett rundt so eg har eit mønster. So kjøpte eg meg ein hard-metall fres på clasohlson. 10mm. Men korleis bruka eg den? høgt eller laft turtall? fast båremaskin? etter det jeg vet, høyt turtall og holde den godt fast har du link til den 10mm fresen på clas ? Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) rist på raua... eller.no Stå på... artig prosjekt..... Men den Alutanken blir fet den..dog masse jobb er det, iallefall og lage tank i Aluminium.... Slipe rette kanter som er lette å få tett. (noot to kill ur spirit) lykke til... PS: du har vel den vanskeligste dialekta for østlendingene å tolke PS: Diablito2k se hva jeg kjøpte i dag Endret 24. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå