germ Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hei! jeg lurer på hvor mye jeg kan ta for mitt EKSTREMT overklokkbare Geforce 3 kort. Jeg kjører det i 3dmark på 260/535 (org.200/460). Jeg har 9245Poeng i 3dmark 2001SE med dette kortet. Det er modifisert med AS2 og Crystal Orb. Memory Cooling kit følger med. (Skjermkort-ram ribber). Hvor mye kan jeg ta for noe sånt? Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 At kortet er overklokkbart er sånn sett noe som ikke gir noen bedre pris enn andre kort, med mindre det er seriøs mangelvare på kort som kan overklokkes. Jeg har ennå ikke har hørt om noen GEForce 3 kort som IKKE lar seg overklokke. Noen er mer overklokkbare enn andre da, det er det ingen tvil om. Hva slags kort er det, Et Gainward Ti 200 ? At du har noe ekstrautstyr, som Crystal Orb'en, etc er selvsagt noe som hever prisen litt, men et brukt GEForce 3 kort per i dag vil jeg ikke to er verdt mye, selv om det er aldri så overklokkbart. I enkelte tilfeller vil til og med det å si at du overklokker trekke prisen ned, da levetiden på kortet *kan* ha blitt lavere. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 uansett, du bør kjappe deg med å få solgt det.. når geforce4 ti4200 kommer på markedet til ~2000kr, så er det pent få som vil ut med noe mer enn en tusing for det kortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå