kmath! Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har spurt seks av mine venner, og tre av dem har sagt sølv mens tre har sagt svart...!!!! Jeg vet ikke hvilken farge jeg skal velge????? Trenger en liten avstemning...! Selv er jeg meget usikker, men holder meg litt på sølv! Den ene venninen min sa at svart var harry Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Klarer du ikke ta sånne valg? Hva vi synes har kanskje ikke alt for mye å si ettersom det til syvende og sist er du som må like fargen du velger Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hehe.... Tenkte bare å høre deres meninger! Det har jo litt å si på hvor fornøyd man blir også. Kom an.... sølv eller svart? Hva er finest??? Hadde tenkt å ha det som en avstemning, men det fønka jo ikke Endret 20. juni 2004 av graps Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Syns det er du som bør velge det, Smaken er som Baken.. Men vi kan selfølgelig si hva vi mener, jeg mener den i sølv.. Lenke til kommentar
jonassi Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 den i sølv er liksom laget for jenter den i svart er for menn/gutter.. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Husker det var en tråd med akkurat lik topic for en stund tilbake... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jeg liker best svart "in-real". sølv er penere på bilder men ser litt billig ut i virkeligheten. Men det er jo du som skal velge og ikke vi Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Som de andre sier: dette er ditt valg, og ikke vårt. Topics som dette er ikke bra hvis forum.amobil.no skal forbli et seriøst forum som er oversiktlig og nyttig. For mange slike topics skaper rot. Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Heilt enig i den... Jeg visste jo at det ikke ville bli populært med et slikt tema. Meneh...... jeg var bare nødt til å få noen andres meninger! btw. Jeg skal ha SVART!!!! YEAH PS. Kan sikkert slette denne topicen hvis dere vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå