djibrilcisse Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 når jeg ser på frammovies så har du sikte på awpen uten zoomen !? å det har ikke jeg hvordan får dem til det ? er d et gamlere cs ? jeg spiller 1.5 og 1.6... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 det er slik hltv demoer er. er en bug ellerno hvor uscopa awper far vanlig crosshair. det funker ikke nar du spiller, sorry. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 tror ikke det er bug, men det hadde vel lagga hvis du hele tiden skulle se scopen med det svarte rundt.. og det er vel ikke så kult å ha på fragmoviene sine. Tror hltv/counter-strike folka har diskutert det Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har hørt noe om at det går ann å få det når du spiller og.. Det er der, det er bare "gjennomsiktig" eller noe sånt. Har ikke alle fall hørt det, skal ikke si noe sikkert Men HVIS det er der, så kan man sikkert mixxe og trixxe litt sånn at det blir f.eks grønt.. Lenke til kommentar
djibrilcisse Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 takk for svara hvertfall Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har hørt noe om at det går ann å få det når du spiller og..Det er der, det er bare "gjennomsiktig" eller noe sånt. Har ikke alle fall hørt det, skal ikke si noe sikkert Men HVIS det er der, så kan man sikkert mixxe og trixxe litt sånn at det blir f.eks grønt.. eller bare teipe gjennomsiktig teip på skjermen og merke av med tusj hvor siktet er Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har hørt noe om at det går ann å få det når du spiller og..Det er der, det er bare "gjennomsiktig" eller noe sånt. Har ikke alle fall hørt det, skal ikke si noe sikkert Men HVIS det er der, så kan man sikkert mixxe og trixxe litt sånn at det blir f.eks grønt.. Cs 1.0 så er det crosshairen på awm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå