runegri Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hei. Til sommeren har jeg lyst å kjøpe litt ekstra utstyr til mitt Coolpix 885, men jeg lurer på hvor jeg får kjøpt sånt. Jeg er ute etter et ekstra batteri (oppladbart), en bæreveske som passer til kameraet og eventuelt et kamerahus som beskytter kameraet mot sand og vann og lignende mens kameraet er i bruk. Hvis noe sånt finnes... Er det noen som vet hvor mye dette vil koste? Og hvor jeg kan få tak i det? Takk for alle tips! Lenke til kommentar
runegri Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Er det ingen som har peiling på dette? :sad: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Har selv ikke funnet noe på nettet, så jeg gikk til nærmeste Elite-Foto butikk. De hadde veske spesielt for CoolPix885. Dyr (nesten 500,-) men solid og bra, plass til kamera, ekstra minnebrikke etc. Ville også ha en solblender for lcd-skjermen, - det hadde de ikke på lager, men skulle bestille til meg. Ellers finnes det jo linse-forsatser til fish-eye og tele som er "kjekt og ha". Ekstra oppladbart batteri burde ikke være noe problem å skaffe. Støv- og vanntett hus har jeg ikke sett i listen over ekstrautsyr til kameraet. .............erik Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 http://www.itbutikken.dk/default.asp?land=47&sprog=47 har mye ekstrautstyr til Nikon 885. Anbefaler at du IKKE kjøper annet enn Nikonutstyr hvis du ikke vil ha problemer. Lenke til kommentar
runegri Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Takk til dere begge! Jeg har spurt i en del fotobutikker her i Bergen, men ingen har kunnet hjelpe meg noe særlig. Men jeg skal sjekke om jeg finner en elite-foto her. Og på itbutikken var det mye! Jeg fant et batteri der som heter EN-EL1. Er dette det oppladbare batteriet eller er det et engangsbatteri? Takk i allefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå