Deadringer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hmm... blir Mortiis regnet som et Metal-band eller Industrial? 8853573[/snapback] Mortiis er nok metall, men det bikker over til rock til tider. Industrial metal er nok den beste betegnelsen. edit: Troll var faktisk ganske fett. Endret 13. juni 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er feil, den kom i 1996. Men bandet er nok nedlagt for evigheter siden. Ja, jeg har plata. Låtene heter Kristenhat I saler av Sten Trollberg Naar Solen Blekner Bort Riket Med Vold Skal Takes Kristenliv Gud's Fall Drep De Kristne. Hører ikke et ord av teksten uansett 8854113[/snapback] Bandet er da ikke nedlagt, de er enda aktive. De har gitt ut 2 plater etter drep de kristne. The Last Predators ga de ut i 2000 og Universal i 2001 Der Notorious Nagash på gitar Amon-D - på synth og programering Hellhammer - på trommer Sinister Minister Twice - på vocal Sensei Ursus Major - på bass Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Sier du det...jaja, fint for dem, da. Nagash ble vel senere kjent som Lex Icon i "nye" Kovenant. Trodde det ble med DDK. Hørte på den på tur til jobb, det var ikke så gale som inntrykket jeg satt med, faktisk. Flere år siden jeg har hørt på plata sist. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 There is another band called Troll (Nor) from Norway, which released only one demo in 1994. Kanskje du feiltok de med dem? De er hvertfall splitta opp. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) There is another band called Troll (Nor) from Norway, which released only one demo in 1994. Kanskje du feiltok de med dem? De er hvertfall splitta opp. 8857864[/snapback] Nei jeg tok ikke feil, Det er 2 troll band Det ene Startet opp i 1992 det er de som har drep de kristne plata. (kommer fra Hamar og Hedmark ) Det andre startet i 1993 ga ut en demo med 4 sanger som heter: ( kommer fra Aafjord ) Demon innholder: 1. Aa entre... 2. Min Kjaerlighet Til Evighetens Dronning 3. Skumring 4. Som Ett Fjell Av Kulde De ga også ut en sang som heter Naar trollet sprekker. Band medlemmer: Trone Frønes på: trommer, bass og keyboard Stig Rune Raanes på: Vocal og gitar Endret 14. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
drood Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 HALP! ser etter noe lignede band med lik sound som "Lifelover - pulver" og "Amesoeurs - ruines humaines" noe mørkt og deprimerende. trenger også hjelp med å finne hvor jeg får kjøpt det, har lett en stund etter Silencer men finner det ingen steder i norge. skal kjøpe fra Norsk nett butikk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 God dag folkens! nocturno_oculto: tar du å sender meg Drep De kristne plata Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 God dag folkens! nocturno_oculto: tar du å sender meg Drep De kristne plata 8858095[/snapback] ja skal gjøre det Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) There is another band called Troll (Nor) from Norway, which released only one demo in 1994. Kanskje du feiltok de med dem? De er hvertfall splitta opp. 8857864[/snapback] Nei jeg tok ikke feil, Det er 2 troll band Det ene Startet opp i 1992 det er de som har drep de kristne plata. (kommer fra Hamar og Hedmark ) Det andre startet i 1993 ga ut en demo med 4 sanger som heter: ( kommer fra Aafjord ) Demon innholder: 1. Aa entre... 2. Min Kjaerlighet Til Evighetens Dronning 3. Skumring 4. Som Ett Fjell Av Kulde De ga også ut en sang som heter Naar trollet sprekker. Band medlemmer: Trone Frønes på: trommer, bass og keyboard Stig Rune Raanes på: Vocal og gitar 8857962[/snapback] Jeg mente at kanskje Bitex tok feil med dem da han trodde de var splitta opp siden det er ett band med helt likt navn som faktisk er splitta opp Forresten MARDUK spiller i Oslo 24 November! Endret 14. juni 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) HALP!ser etter noe lignede band med lik sound som "Lifelover - pulver" og "Amesoeurs - ruines humaines" noe mørkt og deprimerende. trenger også hjelp med å finne hvor jeg får kjøpt det, har lett en stund etter Silencer men finner det ingen steder i norge. skal kjøpe fra Norsk nett butikk 8858083[/snapback] prøv bandet Alcest, med neige fra Amesoeurs alcest myspace stream Endret 14. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
drood Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 prøv bandet Alcest, med neige fra Amesoeursalcest myspace stream 8858168[/snapback] oi oi pene greier. får håpe noen butiker får den i den 6 August da. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet om et band som er ganske likt Soilwork? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Noen som vet om et band som er ganske likt Soilwork? 8858705[/snapback] mnemic og Sonic Syndicate trur jeg kan vere likt Sonic Syndicate har fått dårlig kritik men de har noen sanger som minner meg ltt ikke alle men også Disarmonia Mundi er vell det nermeste du kommer siden det er samme vokalist i et annet band med blandig av brøling i noen sanger opeth aktig også anbefales på det sterkeste Endret 14. juni 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet om et band som er ganske likt Soilwork? 8858705[/snapback] In Flames, Dark Tranquillity, The Haunted, Scar Symmetry... skulle vel være noen å begynne med. Det finnes jo ørten hundre band i den sjangeren, dog mange av dem eier ikke særpreg for fem øre. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 takk takk, får sjekke det ut. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du kan jo sjekke ut noen av disse (er ikke alle jeg har hørt, men det burde være noe ala det du er ute etter): -Eternal Tears of Sorrow -Immortal Souls (kristent band tror jeg, hva nå enn det måtte bety;)) -Zonaria -Avatar (Svensk band som jeg hørte som oppvarming for In Flames, helt greie saker. Heller kanskje litt mer over i ren death metal, men burde passe greit). -Nightrage Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som har noen gode viking-metal band å anbefale? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Einherjer og Amon Amarth er det jeg kommer på i farten. For meg er sommeren Thrash Metal, og faen så mye bra thrash det er der ute! Har ganske nylig oppdaget / Gjenoppdaget mange band. Fastkill, Forbidden, Toxic Holocaust, Aura Noir,Mistress, Metal Church, og 3 inches of blood!(takk til hvendetnåvar som anbefalte dette bandet.) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Noen som har noen gode viking-metal band å anbefale? 8859223[/snapback] falkenbach og Korpiklaani veldig få som hører på Endret 14. juni 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Einherjer og Amon Amarth er det jeg kommer på i farten. For meg er sommeren Thrash Metal, og faen så mye bra thrash det er der ute! Har ganske nylig oppdaget / Gjenoppdaget mange band. Fastkill, Forbidden, Toxic Holocaust, Aura Noir,Mistress, Metal Church, og 3 inches of blood!(takk til hvendetnåvar som anbefalte dette bandet.) 8859295[/snapback] Slayer er jo det ultimate Thrashmetal-bandet da! *sette på Reign In Blood* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg