Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rolig :) Jeg sa at det kunne minne meg om slikt, selv om jeg har hørt det virkelige "halloween" greiene og det er langt borte. Bare noe jeg tenkte på når jeg hørte musikken.

Edit:

Og så kan det fullt mulig hende at jeg hørte på "feil" death metal musikk?

Anyway...

8853095[/snapback]

Mulig. Mye death metal suger... men mye er veldig bra og. Fks. Nile og senere Behemoth.

Nile

http://www.youtube.com/watch?v=KB4rBJL4tiY

Behemoth

http://www.youtube.com/watch?v=Oey85FGHOHc

8853568[/snapback]

Deathmetal er best imo

Lenke til kommentar

Det er feil, den kom i 1996. Men bandet er nok nedlagt for evigheter siden. Ja, jeg har plata.

Låtene heter

Kristenhat

I saler av Sten

Trollberg

Naar Solen Blekner Bort

Riket

Med Vold Skal Takes Kristenliv

Gud's Fall

Drep De Kristne.

Hører ikke et ord av teksten uansett :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei, jeg drar på jobb om 15 minutter. Det er ikke særlig bra uansett. Du finner det sikkert i DC++ ellerno sånt.

8854170[/snapback]

Drep de kristne er et fantastisk bm/ambient album. Jeg finner ingenting som høres likt ut. Dessuten er jo tittelen omtrent like genial som Venoms "Black Metal".

Lenke til kommentar
Uff, jeg liker virkelig ikke mye Death Metal. Som om Death metal blir for... "Halloween" for meg eller goth om du vil. På utkikk etter enda mer black metal though. Gjerne et band med prog-aktige tendenser.

Hvor mye DM har du hørt da? Hva med DM med prog-aktige tendenser? Som Death, Cynic og Atheist (som riktignok er vel så mye thrash som DM etter dagens standard).

Lenke til kommentar
Hmm... blir Mortiis regnet som et Metal-band eller Industrial?  :ermm:

8853573[/snapback]

Eg reknar det i alle fall som metall.

Metal Archives meinar at det er "Ambient, Darkwave, Industrial/Gothic (new)". Bedøm sjølv. Gamleplatene er uansett dritbra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...