KimNK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nei, men har hatt et par tre. Det siste eg var med i ga eg meg i på grunn av problem med armen, senebetennelse og skit, og når eg var bra igjen, hadde dei dratt fra meg så intenst at det var faen ikkje moro eingang! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Si meg, Satrucci_, registrerte du deg nettopp på gitarnorge.com? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nei det er et par dagar sidan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Nei det er et par dagar sidan Men du posta din første post i stad? Synes du var noe likt mes nicket, så jeg måtte sjekke mailen din for å se om det var deg. Endret 3. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 "Noe likt"? Eg har vel ikkje klart å stave nicket mitt heilt på trynet? Har eg? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 blæh, helt likt da, bortsett fra "_" er ikke der Men nå legger man seg! Natta folkens! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eg har vil bli i band, eg kan spille luftgitar Men gratulerer kaiern! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Gøy å spille luftgitar med 100 strenger Evt. lufttrommer med 15 basstrommer. Endret 3. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) hehe np: Death - The Philosopher DarkDake er skoy, mange tr00 gothere... fant blant annet denne linken gjennom det http://gotiskmakt.eu.kz/ Haha!: Endret 3. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg, kaiern og Zprmario her fra forumet har danna band nå. Det kommer nok til å spilles mye metal, tror jeg. Her kan du se trommisen. Han er god. Vi skal øve til Søndagen, da får vi se hvordan det går. EDIT: Jeg gleder meg som en liten unge! Endret 4. februar 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 DarkDake er skoy, mange tr00 gothere...fant blant annet denne linken gjennom det http://gotiskmakt.eu.kz/ Haha!: Haha, Dorkdate er genialt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Blarg, jeg er slapp. Heilt droppa gitaren i det siste. Alt dette band snakket fikk lysten til å spille gitar igjen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sitter heime med influensa og høyrer Pink Floyd. Æææææhmmmoney! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Pent. Det med PF, altså. Kjedelig med influensa. Sitter på skolen og hører på Killer Queen jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 A perfect circle her. Album number twå..flott utgivelse det der as. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Her kan du se trommisen. Han er god. Vi skal øve til Søndagen, da får vi se hvordan det går. Ikke verst Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bah... Skulle fått tak i et opptak av trommisen eg spelde i band med før, hadde et liggane, men finner det ikkje igjen. Faen-feite, han er god! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Blarg, får kjøre litt sigur Ros og kose meg før jeg legger meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Blarg, jeg er slapp. Heilt droppa gitaren i det siste. Alt dette band snakket fikk lysten til å spille gitar igjen. Spill! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kult Kaiern! Fortell! Jeg har også fått meg band, faktisk. Vi har ikke spilt sammen ennå, men det er gode venner av meg, så saken er bankers. Jeg skal spille bass, noe jeg hverken har enda, eller er veldig god på. Heh. To vokalister (en av de spiller også sax), en gitarist, bassist, trommis + diverse dill. Spille bare grandprix-dritt og 80-tallshits i egne utgaver, gøy! Må bare lære meg å traktere bassen skikkelig først! Bass er ikke vanskelig! Det er bare å ''slappe'' ivei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg