Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Fant en snasen fan-lagd video av en Evoken-låt. De har lagt musikken oppå klipp fra Ghost Ship (skrekkfilm). Det funker bra. Det er ikke akkurat KJAPP musikk dette her, men det skal funeral doom ikke være. Evoken-Where Ghosts Fall Silent Endret 11. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ooohh jeg får nesten ereksjon av Entroper av Enslaved. Perfekt begynnelse på en plate. Det ser ut som om de bare blir bedre og bedre. Fantastisk driv! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk hard-on av låten jeg posta over her..satan for en ond stemning. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Fant en snasen fan-lagd video av en Evoken-låt.De har lagt musikken oppå klipp fra Ghost Ship (skrekkfilm). Det funker bra. Det er ikke akkurat KJAPP musikk dette her, men det skal funeral doom ikke være. Evoken-Where Ghosts Fall Silent 8838436[/snapback] Ah... perfekt. Får nesten fysisk vondt, på en god måte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 I sparker balle! Bestilte Nocturno Cultos The Misanthrope idag. Så ut til å være en spennende sak, noen som har sett den? EDIT: Skrivefeil 8837383[/snapback] Spennende? Enkelt sagt er det vel en samling klipp fra hjemmekameraet:P Som kaospike, så likte jeg den pga stemningen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva syns folket om I? Hørte det for første gang i forrige uke og må si at det fenger ganske bra. 8836745[/snapback] I var dritt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva syns folket om I? Hørte det for første gang i forrige uke og må si at det fenger ganske bra. 8836745[/snapback] I var dritt. 8838748[/snapback] Var ikke så begeistret for I selv, var litt mye humpahumpa stemninger der til at jeg kunne nyte det noe særlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Vet hva du mener Kaospike..det er så fett og tungt og trist at man får vondt inni seg. Endret 11. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 ~Noen som har lyst til å anbefale meg litt go' doom? Er åpen for det meste, men hadde vært fint med noe i retning funeral doom. 8837428[/snapback] Esoteric Shape of Despair Kommer tilbake med mer etter jobb. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fant en snasen fan-lagd video av en Evoken-låt.De har lagt musikken oppå klipp fra Ghost Ship (skrekkfilm). Det funker bra. Det er ikke akkurat KJAPP musikk dette her, men det skal funeral doom ikke være. Evoken-Where Ghosts Fall Silent 8838436[/snapback] Aah, det der var virkelig ondt og deilig Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes at det burde bli en underkatogori som heter f. eks: rock/metal. Da hadde det blitt mye enklere å få svar tror jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det er ingen vits, det er oppgjort og vedtatt at metal-folket holder til i denne tråden, så kan andre ting diskuteres i "musikkafeen". Denne tråden var egentlig ment for alle, men så tok metalfolkene helt overhånd, så det ble vår tråd likevel. Quote fra moderator på første post: "Backstage er endret fra formelt sett å være en generell pratetråd om musikk til generell diskusjonstråd om metal og alt som har med det å gjøre. Grunnen til dette er fordi Backstage har vært metalfolkets tilholdssted de facto, selv om det var "alles" tilholdssted de jure. Nå har det altså blitt metalfolkets tilholdssted de jure i tillegg. All musikk kan diskuteres i Musikkafeen." De har prøvd å snakke om annen musikk her, som kjapt har blitt slått ihjel Endret 12. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bitex: Isj, bullshait. Det har bare ikke vært nok folk som har snakket om generell musikk her... ingen har blitt slaktet ihjel... og tidvis så har det vært snakket om annen musikk. Da har det (ironisk nok) vært for det meste metalheads som har snakket om det også. Det at det i det hele tatt ble snakket en del om andre sjangere er en "ny" ting her på forumet... av en eller merkelig grunn så var det for det meste metalheads som hang i musikkdelen før. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Candlemass må du vel ha hørt allerede. Hvis ikke, er plata Nightfall å anbefale. Det er ikke growledoom, vokalisten har en ekstrem opera-aktig vokal, helt konge. Fant video: http://www.youtube.com/watch?v=EI_KROlCBeM 8838248[/snapback] Hoho, Burzum. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Heter det Dark Tranquillity eller Dark Tranquility? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dark Tranquillity. 8841629[/snapback] Ok, takk. Det ble så mye surr når jeg *host* lasta ned *kremt* Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kan noen anbefale meg band i samme gata som Agalloch? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) God dag folkens! Jeg vurderer å bytte brukernavn... igjen! Før het jeg chryzsh og så bytta jeg til Sirchris, men så ble det bare teit. Denne gangen vil jeg ha noe metall-aktig, særegent, stilig og tøft. Muligens kombinert med navnet mitt; Chris. Jeg posta den her, fordi her er Metallfolket som har peiling. Får å finne på noe tøft så skriver jeg opp de bandene jeg hører på mest. Det er en del av bandene som kan diskuteres om er metall eller ei, men det får bare være.... Iron Maiden Metallica Dimmu Borgir Skid Row AC/DC Black Sabbath Dream Theater Opeth Guns 'n' Roses Pantera Slayer System of a Down Takk for hjelpen, metallgeeks Endret 16. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg