Deadringer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Så veeeldig ut som sørstatsrock han der David Allan Coe. Fant nettsida hans. 8830786[/snapback] Sørstatsharrykøntri er vel det han spiller, men han ga ut ei skive med Pantera i fjor(rebel meets rebel). Det er den som drar skikkelig. Herlig sørstatsharrymetall. Rebel meets Rebel - Nothin' to loose Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Noe stor vokalist var han ikke, men faen for et hår! Trivia: "when they decided to join forces with david allen coe he was living in a cave because like he says in the video, he lost a fortune gambling and lost everything he had" Endret 11. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 I dag slippes albumet til det nye prosjektet til Ihsahn, Starofash og Knut Buen. HARDINGROCK! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Noe stor vokalist var han ikke, men faen for et hår! Trivia: "when they decided to join forces with david allen coe he was living in a cave because like he says in the video, he lost a fortune gambling and lost everything he had" 8831081[/snapback] Vokalen hans er genial til sørstatsmusikk. Akkurat noe slikt jeg forbinder med harryrednecks. Om det stemmer at han bodde i ei hul, ville ikke det overraske meg. Den mannen er gal. Røyker marihuana, drikker jack daniels(han har faktisk en egen sang om jack daniels) og spiller harrymusikk. Dessuten har han nok fylt opp rullebladet med nok blekk, for å si det sånn. The last true outlaw, passer han bra. edit: Intervju - Coe og pantera Endret 11. juni 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som kan anbefale noe bra death metal? Trenger ikke være noe spessiel undersjanger, bare ikke melodiøs. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Impaled, Death, Blood Red Throne, She Said Destroy, Nile, Opeth, Immolation, Bloodbath, Akercocke og Atheist er alle knall death metal-band. Er ingen av de som er reine melodic death metal, men kan nok ha elementer av det da. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg suger i å kunne sjanger på musikk, men Soilwork er visst death-metal ifølge ITunes... jaja, drit bra er de hverfall Endret 11. juni 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er ikke iTunes som bestemmer genre, det er ID3-infoen som er lagret i MP3-fila. Det som scroller forbi i Winamp når den spilles. Der kan man fylle inn artistnavn, plate, årstall, genre. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som kan anbefale noe bra death metal?Trenger ikke være noe spessiel undersjanger, bare ikke melodiøs. 8836159[/snapback] Cannibal Corpse Cynic Prostitute Disfigurement Spawn of Possession Defaced Creation Vital Remains Death Atheist Necrophagist Torture Killer Severe Torture Suffocation Morbid Angel Decapitated Hate Eternal Cryptopsy Augury Martyr Disgorge Psycroptic Bloodgasm Bloodbath Sanatorium Deicide Opeth Nile Hypocrisy Vehemence Gloria Morti Dying Fetus Devourment Goregasm Blood Red Throne Emeth Arsis IIIrd Soveregin Obliteration Obituary Aeon Vile Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er ikke iTunes som bestemmer genre, det er ID3-infoen som er lagret i MP3-fila. Det som scroller forbi i Winamp når den spilles. Der kan man fylle inn artistnavn, plate, årstall, genre. 8836395[/snapback] Så det ER death-metal da eller? Elsker "the crest fallen" og "distortion sleep" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Om han som lagde MP3-fila kalte det Polka, så kommer det frem som Polka i itunes. Programmet bare leser av det som står der. Og ja, sjangerhorene plasserer Soilwork i genren "Melodiøs gøteborg-deathmetal" Endret 11. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva syns folket om I? Hørte det for første gang i forrige uke og må si at det fenger ganske bra. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som kan anbefale noe bra death metal?Trenger ikke være noe spessiel undersjanger, bare ikke melodiøs. 8836159[/snapback] Cannibal Corpse Cynic Prostitute Disfigurement Spawn of Possession Defaced Creation Vital Remains Death Atheist Necrophagist Torture Killer Severe Torture Suffocation Morbid Angel Decapitated Hate Eternal Cryptopsy Augury Martyr Disgorge Psycroptic Bloodgasm Bloodbath Sanatorium Deicide Opeth Nile Hypocrisy Vehemence Gloria Morti Dying Fetus Devourment Goregasm Blood Red Throne Emeth Arsis IIIrd Soveregin Obliteration Obituary Aeon Vile 8836402[/snapback] Skryteliste2k! Meeen Dying Fetus, Bloodbath, Nile, Decapitated er steintøfft, men å kalle Opeth for Death metal i dagens form er vel å ta hardt i? Isåfall burde man spesifisere de tidligere tinga. Eller gi faen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 "Melodiøs gøteborg-deathmetal" 8836432[/snapback] ehmm... ok, den var ny for meg. takk for at du svarte da. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva syns folket om I? Hørte det for første gang i forrige uke og må si at det fenger ganske bra. 8836745[/snapback] I er supertøft! Men hva forventer man egentlig når Abbath er med? Hadde vært kult å se dem live.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Vet ikke om Nyhus (som jeg tror har størst anlegg for det) har postet dette ennå, kom nettopp innom musikk-delen. Men uansett. The Innocence of the Three-faced Saviour Gleder meg som en unge. Endret 11. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva syns folket om I? Hørte det for første gang i forrige uke og må si at det fenger ganske bra. 8836745[/snapback] Knallbra. Epic shit. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) I sparker balle! Bestilte Nocturno Cultos The Misanthrope idag. Så ut til å være en spennende sak, noen som har sett den? EDIT: Skrivefeil Endret 11. juni 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bestilte Nocturno Cultos Misantrophy (?) idag. Så ut til å være en spennende sak, noen som har sett den? 8837383[/snapback] The Misanthrope ja, har sett den. Mange sier den er usammenhengende og for sær, men jeg likte den faktisk veldig godt. Men jeg vet ikke helt hvorfor, det var vel bare noe med stemningen i det som jeg likte. Det varierer vel fra person til person, men må si at du har gjort et godt kjøp indeed. ~Noen som har lyst til å anbefale meg litt go' doom? Er åpen for det meste, men hadde vært fint med noe i retning funeral doom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg