Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, håper det blir en Early days pt.2 turne til neste sommer. Bruce sa jo de ville slå sammen Bergen og Oslo til en stadionkonsert neste gang, og nevnte "Pyramids and ancient Egypt". Nå fikk de mixen i orden.

 

Jesus, står en idiot og kaster egg på bandet igjen. Tror han får bank snart.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ja, håper det blir en Early days pt.2 turne til neste sommer. Bruce sa jo de ville slå sammen Bergen og Oslo til en stadionkonsert neste gang, og nevnte "Pyramids and ancient Egypt". Nå fikk de mixen i orden.

8828811[/snapback]

 

Det blir villt. Blir vel Valle Hovin da. Jeg så de i 05 da de spilte fra de fire første, herlig, men jeg droppet gigen i fjor.

 

 

Jannick Gers runker som vanlig på scenen, hehe.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Jesus, står en idiot og kaster egg på bandet igjen. Tror han får bank snart. Janick er janick, bandets lyd blir ikke den samme uten 3 gitarer på scenen. For meg er han helt integrert i bandet. Fyren har vært med siden 1990 tross alt, det er 17 år.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å engasjere SO6, men der drukna jeg i "spiser du fisk?" "sør-laks?" spam. Lost case.

 

Donington var hvertfall den største rene metalfestivalen i verden før Wacken og alle de nye..Første donington var i 1980, Maiden har spilt der 4 ganger nå. Det er bare renamet til Download festival av en eller annen grunn. Er vel 30-40000 foran scenen. Det var over 70000 i 1988, og da falt et høyttalerrack ned fra scenen og drepte 2 fans. Etter det har de begrenset folkemengden for sikkerheten sin skyld.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...