Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satrucci_, du er på et forum med en gjeng med sære og rare mennesker tror du ærlig talt vi vil akseptere noen som er normale?

Sær er tr00. Kom deg vekk ditt normale avskum!!!111 oneoeneoe :tease:

Men seriøst da, egentlig veldig uvanlig å høre på både DT og Opeth....(tenk sånn gjennomsnitt av alle ikke bare metalheads). Så egentlig så er han veldig normal. :p

uff... eg trenger søvn..

Lenke til kommentar
Satrucci_, du er på et forum med en gjeng med sære og rare mennesker tror du ærlig talt vi vil akseptere noen som er normale?

Sær er tr00. Kom deg vekk ditt normale avskum!!!111 oneoeneoe :tease:

Men seriøst da, egentlig veldig uvanlig å høre på både DT og Opeth....(tenk sånn gjennomsnitt av alle ikke bare metalheads). Så egentlig så er han veldig normal. :p

uff... eg trenger søvn..

Eg skjønte ikkje det der, og eg las "tarm" istedet for "normal"

I'll try again tomorrow

Eg trenger søvn..

Edit: Der har vi det! Zyklon er tarm!

...eller =/

*gå og legge seg*

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Argh fikk ikke platene mine idag.

Håper på imorgen da :shrug:

Ka plater venter du på? :)

Har bestilt disse, vet ikke så mye om bandene, men jeg tror det skal være ganske bra for min smak.

Big Bang - Radio Radio TV Sleep (Jewel Case)

Big Bang - Frontside Rock 'N' Roll

The National Bank - National Bank

Incubus - Morning Side

Idag burde de komme :p

Lenke til kommentar

Kult Kaiern! Fortell!

Jeg har også fått meg band, faktisk. Vi har ikke spilt sammen ennå, men det er gode venner av meg, så saken er bankers. Jeg skal spille bass, noe jeg hverken har enda, eller er veldig god på. Heh. To vokalister (en av de spiller også sax), en gitarist, bassist, trommis + diverse dill. Spille bare grandprix-dritt og 80-tallshits i egne utgaver, gøy! Må bare lære meg å traktere bassen skikkelig først! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...