Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agreed. Gjennomsnittskvalitet på power metal er heller laber.

 

På listen er Symphony X et hederlig unntak. Og man har jo andre gode power metal band som Masterplan og Kamelot. :)

 

EDIT: Folk må selvfølgelig kunne diskutere hva de vil. Men at noen ikke liker bandet ditt burde ikke være en stopper... :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Iron Maiden sin turne denne sumaren heiter A Matter of the Beast fordi dei har tenkt å spele fem songar frå A Matter of Life And Death og fem songar frå The Number of the Beast.

 

Her er setlist frå den første konserten på AMOTB-turneen. Dei spelte berre fire songar frå ANOTB så det vert kanskje endringar i det (i så fall reknar eg med 22 Acacia Avenue vert den siste frå ANOTB).

 

01. Different World

02. These Colours Don't Run

03. Brighter Than A Thousand Suns

04. Wrathchild

05. The Trooper

06. Children of The Damned

07. The Reincarnation of Benjamin Breeg

08. For The Greater Good of God

09. The Number of The Beast

10. Fear of The Dark

11. Run To The Hills

12. Iron Maiden

Encores

13. 2 Minutes To Midnight

14. The Evil That Men Do

15. Hallowed Be Thy Name

 

Eg gleder meg noko heilt enormt til Maiden-konserten på Graspop i år! Maiden, Heaven & Hell, Ozzy, BLS, Mastodon, Lamb of God, DevilDriver og alt som er godt i verda..

Endret av noodles
Lenke til kommentar

Har sett dem live 3 ganger selv, alle i Oslo (2xSpektrum + Vallhall i fjor).

Sist kjørte de hele AMOLAD-plata først, så 5 gamle schlägers til slutt. Det var forfriskende å høre masse nye låter for en gangs skyld, å ha best of-show hver eneste turne blir kjedelig for de som har sett dem mange ganger. Også var det magisk når de første tonene i Fear of the Dark ble spilt, etter 1,5 time med nesten ukjent materiale for mange. Og seff, hvis de aldri tør å putte inn nye låter i livesettet for å ikke "ødelegge for fansen" hadde det vært en stusselig setlist nå. Ingen fear of the dark, bring your daughter..., brave new world etc.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Iron Maiden har jo vore eit band som tidlegare har vist at dei tør å spele mykje nytt materiale? På Rock in Rio speler dei seks songar frå Brave New World og på Death on the Road spelte dei seks songar frå Dance of Death. At dei spelte heile det nye albumet på førre turne er imponerande og modig, når albumet i tillegg er bra seier det seg sjølv at konserten vert konge. Eg såg dei i Vestlandshallen i fjor haust og det var eit høgdepunkt i livet på nivå med Black Sabbath i Bergen i 2005.

 

Då dei spelte i Spektrum i 2005 var jo det ein early days turne, og då kan ein vel ikkje vente mykje nytt?

Lenke til kommentar

Tar tid å rigge om scenen mellom 2 band, vettu. Særlig hvis de har masse pyroeffekter og stash, som er sannsynlig siden de headliner hele festivalen.

På Wacken venta vi stort sett 45 minutter foran scenen mellom hvert band.

 

Nå kom kamera online igjen så da sparker det løs snart. Virker som vi hører lyden rett fra mixebordet. Og det er jo en bra ting, der det er best lyd.

Jeg kjenner godt til spenningen og den elektriske stemningen før et stort band kommer på. Publikum kan gå amok bare av å se en gitartekniker gå over scenen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det var mange som solgte billettene sine for de ikke gidda å høre på "bare nye låter". Merkelige folk.

8828482[/snapback]

Heilt einig! Eg veit ikkje om eg hadde vore så engasjert i fleire enn ein Maiden-konsert dersom dei hadde det same set list med det same klassikarane kvar gong. Bandet utviklar seg og dei vil syne det for fansen, eg tykkjer me alle burde vore glad for det.

 

Dei byrja å syne scena på webcasten no! MAIDEN! MAIDEN! MAIDEN!

Lenke til kommentar

Setlista på sommerturneen:

 

01. Different World

02. These Colours Don't Run

03. Brighter Than A Thousand Suns

04. Wrathchild

05. The Trooper

06. Children of The Damned

07. The Reincarnation of Benjamin Breeg

08. For The Greater Good of God

09. The Number of The Beast

10. Fear of The Dark

11. Run To The Hills

12. Iron Maiden

Encores

13. 2 Minutes To Midnight

14. The Evil That Men Do

15. Hallowed Be Thy Name

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...