Kenny™ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Blir Ozzy i morgen, det blir digg! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ozzy tok av som bare det. Helt latterlig å lese på adressa.no, der folk klager over at den trege ølserveringa ødela hele konserten. Jeg for min del trodde man gikk på konsert for å se bandene og nyte musikken, ikke hisse seg opp for at man ikke får ølen sin fort nok. BLS og TNT var helt genialt også. Man klarer ikke å la være å ikke kose seg med 15.000 publikumere i stemning foran Ozzy på Lerkendal. Helt konge var det! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Fra wikipedia.Only one track entitled Mordet i Grottan (Murder in the Cave) has appeared on the net (with Mikael's permission), though a few more are rumoured to have been recorded. Så det er nok veldig vanskelig og få tak i noe mer, ja. 8820116[/snapback] Men send meg gjerne en PM om du lykkes! Hører forresten på Arcturus ja, The Sham Mirrors er favorittplata. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 http://www.nuclearblast.de/events/nile/index.html Smakebiter fra alle låtene på Ithyphallic... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Så mange band. Så mye musikk. Så kort liv! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Så mange band. Så mye musikk. Så kort liv! 8821400[/snapback] så sant så sant, håper jeg hører på samme musikk i mitt neste liv Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som hører på Solefald her? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som hører på Solefald her? 8821889[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 http://www.nuclearblast.de/events/nile/index.html Smakebiter fra alle låtene på Ithyphallic... 8821292[/snapback] Bah! Kan ikke akkurat påstå at ventingen ble lettere nå. Men byn nu! Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Lurer på at par ting om Gorgoroth. Jeg plassere denne her fordi gorgoroth tråden virker igranne død 1. Hvem er det som synger på Destroyer plata ? 2. Hva er det Infernus heter i virkligheten ? 3. Og hvor mange medlemmer er det som har vert innom bandet ? og hva har de spilt ? Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 uten at jeg i det hele tatt hører på gorgoroth, sjekk denna linken: http://www.metalstorm.ee/bands/band.php?ba...dname=Gorgoroth du burde vel finne ut det du spør om der.... Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Lurer på at par ting om Gorgoroth. Jeg plassere denne her fordi gorgoroth tråden virker igranne død 1. Hvem er det som synger på Destroyer plata ? 2. Hva er det Infernus heter i virkligheten ? 3. Og hvor mange medlemmer er det som har vert innom bandet ? og hva har de spilt ? 8823545[/snapback] 1. Pest synger på meste parten av plata, men Gaahl synger på tittelsporet. 2. Infernus sitt navn er Roger Tiegs i virkligheten, men tror nok han foretrekker og bli kalt Infernus. 3. Gitar: Tormentor. Bass: Kjettar, Storm, Ares, Samoth og T-Reaper. Trommer: Goat Pervertor, Grim, Vrolok, Erlend, Kvitrafn og Frost. Keyboard: Daimonion. Live: Dirge Rep på trommer, Drakul Azacain på bass, gitar og backing vocals. og Apollyon har dukket opp på noen konserter. De står nå igjen med Gaahl, Infernus og King aka kingovhell Endret 10. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Lurer på at par ting om Gorgoroth. Jeg plassere denne her fordi gorgoroth tråden virker igranne død 1. Hvem er det som synger på Destroyer plata ? 2. Hva er det Infernus heter i virkligheten ? 3. Og hvor mange medlemmer er det som har vert innom bandet ? og hva har de spilt ? 8823545[/snapback] 1. Pest synger på meste parten av plata, men Gaahl synger på tittelsporet. 2. Infernus sitt navn er Roger Tiegs i virkligheten, men tror nok han foretrekker og bli kalt Infernus. 3. Gitar: Tormentor. Bass: Kjettar, Storm, Ares, Samoth og T-Reaper. Trommer: Goat Pervertor, Grim, Vrolok, Erlend, Kvitrafn og Frost. Keyboard: Daimonion. Live: Dirge Rep på trommer, Drakul Azacain på bass, gitar og backing vocals. og Apollyon har dukket opp på noen konserter. De står nå igjen med Gaahl, Infernus og King aka kingovhell 8823563[/snapback] Takker for svar Btw hørt igjennom noen sanger av massemord, vet noen hvor mange plater de har gitt ut ? Endret 10. juni 2007 av abbath_immortal Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Lurer på at par ting om Gorgoroth. Jeg plassere denne her fordi gorgoroth tråden virker igranne død 1. Hvem er det som synger på Destroyer plata ? 2. Hva er det Infernus heter i virkligheten ? 3. Og hvor mange medlemmer er det som har vert innom bandet ? og hva har de spilt ? 8823545[/snapback] 1. Pest synger på meste parten av plata, men Gaahl synger på tittelsporet. 2. Infernus sitt navn er Roger Tiegs i virkligheten, men tror nok han foretrekker og bli kalt Infernus. 3. Gitar: Tormentor. Bass: Kjettar, Storm, Ares, Samoth og T-Reaper. Trommer: Goat Pervertor, Grim, Vrolok, Erlend, Kvitrafn og Frost. Keyboard: Daimonion. Live: Dirge Rep på trommer, Drakul Azacain på bass, gitar og backing vocals. og Apollyon har dukket opp på noen konserter. De står nå igjen med Gaahl, Infernus og King aka kingovhell 8823563[/snapback] Takker for svar Btw hørt igjennom noen sanger av massemord, vet noen hvor mange plater de har gitt ut ? 8823610[/snapback] Ja, de har gitt ut 3 plater, og en split Skogen Kaller ( 2003 ) New Millennium Holocaust/Svart Metall Ondskap ( Split 2004 ) Obscura Symphonia ( 2004 ) 12 Years of Mass Murders ( 2005 ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Trommer: Goat Pervertor, Grim, Vrolok, Erlend, Kvitrafn og Frost. *Humre* Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Lurer på at par ting om Gorgoroth. Jeg plassere denne her fordi gorgoroth tråden virker igranne død 1. Hvem er det som synger på Destroyer plata ? 2. Hva er det Infernus heter i virkligheten ? 3. Og hvor mange medlemmer er det som har vert innom bandet ? og hva har de spilt ? 8823545[/snapback] 1. Pest synger på meste parten av plata, men Gaahl synger på tittelsporet. 2. Infernus sitt navn er Roger Tiegs i virkligheten, men tror nok han foretrekker og bli kalt Infernus. 3. Gitar: Tormentor. Bass: Kjettar, Storm, Ares, Samoth og T-Reaper. Trommer: Goat Pervertor, Grim, Vrolok, Erlend, Kvitrafn og Frost. Keyboard: Daimonion. Live: Dirge Rep på trommer, Drakul Azacain på bass, gitar og backing vocals. og Apollyon har dukket opp på noen konserter. De står nå igjen med Gaahl, Infernus og King aka kingovhell 8823563[/snapback] Du glømte Waldemar Hoff på keyboard. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ser Mastodon live web-tv fra Download festivalen. Skjønner ikke helt hvorfor, for du suger balle! Ter seg som om de var fukkings Spice Girls! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ja jeg kikket innom. bare dritt idag, hvis man ser bort fra maiden. mastodon er framdeles samme møkka di var når dem varmet opp for maiden i 04 Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Lamb of god no. Voldsomt til sintebesten Mr. Randall Blythe var i dag da... Endret 10. juni 2007 av huf Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ER det bare stream på mainstagen? Har lyst til å se Dimmu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg