Anathema Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er ute etter noen band/album alà Opeth's "Damnation" album. Noen forslag? 8818773[/snapback] Neh, men denne sangen er ganske magisk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Allfader var ganske fett. Fikk ikke helt feelingen under Piggtrådfestivalen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Var det bare meg eller lignet den VELDIG på "In My Time of Need" ? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er ute etter noen band/album alà Opeth's "Damnation" album. Noen forslag? 8818773[/snapback] Neh, men denne sangen er ganske magisk. 8818783[/snapback] Kjempe fin sang, hører at det er mye god gammeldags prog. rock i dette. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er ute etter noen band/album alà Opeth's "Damnation" album. Noen forslag? 8818773[/snapback] Green Carnation er jo et prog rock/metal band emd ei rolig akustisk plate, men denne har nok mye mer folkemusikk i seg enn det Opeth har, men likevel vil jeg anbefale den. Hør på sangen Alone her: http://www.progarchives.com/artist.asp?id=1160#freemp3 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det var jo faktisk ganske stilig. Tror jeg må høre mer av det bandet. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Fy faen Frost knuser! Albumet Cursed Again er helt vanvittig! darkthrone-ish BM med attila vokal! http://www.myspace.com/666frost Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Var det bare meg eller lignet den VELDIG på "In My Time of Need" ? 8818812[/snapback] Hvis du mener Mordet I grottan så er det nok heller omvendt (Og en annen sang) Refrenget kjenner du igjen fra To Rid The Disease. Åkerfeldt "lånte" det fra Sørskogen da de skrev Damnation. Og det med full rett, Sørskogen var nemmelig et samarbeidsprosjekt mellom Åkerfeldt og Swano (Jesus og Gud) Synd de bare laget denne ene sangen, liker godt når Åkerfeldt synger på svensk Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Thriven: Come Clarity er ikke fult så catchy og "fordøyelig" som de som var før. Det er musikk som trenger en del runder før det sitter, men når det sitter så sitter det jævlig bra. Ang. Gorgoroth så vil ikke vokalisten deres at folk skal kunne lese tekstene så de er til og med blitt tatt vekk fra Dark Lyrics. 8818629[/snapback] Jeg har hørt igjennom den plata der sinnsykt mange ganger, jeg syns den bare ikke er så god som de andre. Sinnsykt fete riffs på den etc, men det er noe som gjør at jeg ikke liker den så godt. "Men du skal være glad alle tekstene ikke er tilgjengelige, jeg tydet en av tekstene på Pentagram, og det ødela nesten sangen for meg. Den teksten var horribel." Er det bare en generelt dårlig tekst, eller ble du støtet av den eller noe..? =) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som vet hvor lang tid det pleier og ta før rockshop.no sender ting eller? Begynner og bli ganske lei av å vente på t-skjorta jeg bestillte der(Denne) 23. mai. Betalt er den også. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som vet hvor lang tid det pleier og ta før rockshop.no sender ting eller?Begynner og bli ganske lei av å vente på t-skjorta jeg bestillte der(Denne) 23. mai. Betalt er den også. 8819122[/snapback] Jeg skal bestille derfra snart, håper dem ikke er slappe på sånt. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg skal bestille derfra snart, håper dem ikke er slappe på sånt. 8819130[/snapback] Var jeg deg, ville jeg egentlig vurdert å se om du finner det du skal kjøpe en annen plass. Begynner og angre på at jeg bestilte der, men jeg venter litt till. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvordan er det mulig å skaffe mer av "Sörskogen" ? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som vet hvor lang tid det pleier og ta før rockshop.no sender ting eller?Begynner og bli ganske lei av å vente på t-skjorta jeg bestillte der(Denne) 23. mai. Betalt er den også. 8819122[/snapback] Kommer nok rundt den 23. juni. Tok nøyaktig en måned før jeg fikk mine. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kommer nok rundt den 23. juni. Tok nøyaktig en måned før jeg fikk mine. 8819707[/snapback] Ok, bare å vente da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvordan er det mulig å skaffe mer av "Sörskogen" ? 8819673[/snapback] Det er ikke mulig. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er det noen som hører på Arcturus her? Har inntrykk av at det ikke er så mange - kanskje jeg tar feil? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Arcturus er fett. Sitter og hører på det nå faktisk Endret 9. juni 2007 av Loerand Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Thriven: Come Clarity er ikke fult så catchy og "fordøyelig" som de som var før. Det er musikk som trenger en del runder før det sitter, men når det sitter så sitter det jævlig bra. Ang. Gorgoroth så vil ikke vokalisten deres at folk skal kunne lese tekstene så de er til og med blitt tatt vekk fra Dark Lyrics. 8818629[/snapback] Jeg har hørt igjennom den plata der sinnsykt mange ganger, jeg syns den bare ikke er så god som de andre. Sinnsykt fete riffs på den etc, men det er noe som gjør at jeg ikke liker den så godt. "Men du skal være glad alle tekstene ikke er tilgjengelige, jeg tydet en av tekstene på Pentagram, og det ødela nesten sangen for meg. Den teksten var horribel." Er det bare en generelt dårlig tekst, eller ble du støtet av den eller noe..? =) 8819109[/snapback] Hehe, støtt nei. Jo jævligere, jo bedre. Den var bare generelt dårlig (Hint: Possessed (by satan)) Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Arcturus er fett. Sitter og hører på det nå faktisk 8819928[/snapback] Ja, det er overraskende fett. Ikke så veldig lenge siden jeg skaffet meg de første albumene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg