Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det bare meg eller lignet den VELDIG på "In My Time of Need" ?

8818812[/snapback]

 

Hvis du mener Mordet I grottan så er det nok heller omvendt (Og en annen sang)

 

Refrenget kjenner du igjen fra To Rid The Disease. Åkerfeldt "lånte" det fra Sørskogen da de skrev Damnation. Og det med full rett, Sørskogen var nemmelig et samarbeidsprosjekt mellom Åkerfeldt og Swano (Jesus og Gud) Synd de bare laget denne ene sangen, liker godt når Åkerfeldt synger på svensk :)

Lenke til kommentar
Thriven: Come Clarity er ikke fult så catchy og "fordøyelig" som de som var før. Det er musikk som trenger en del runder før det sitter, men når det sitter så sitter det jævlig bra.

 

Ang. Gorgoroth så vil ikke vokalisten deres at folk skal kunne lese tekstene så de er til og med blitt tatt vekk fra Dark Lyrics.

8818629[/snapback]

 

Jeg har hørt igjennom den plata der sinnsykt mange ganger, jeg syns den bare ikke er så god som de andre. Sinnsykt fete riffs på den etc, men det er noe som gjør at jeg ikke liker den så godt.

 

"Men du skal være glad alle tekstene ikke er tilgjengelige, jeg tydet en av tekstene på Pentagram, og det ødela nesten sangen for meg. Den teksten var horribel."

 

Er det bare en generelt dårlig tekst, eller ble du støtet av den eller noe..? =)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lang tid det pleier og ta før rockshop.no sender ting eller?

Begynner og bli ganske lei av å vente på t-skjorta jeg bestillte der(Denne) 23. mai.

Betalt er den også.

8819122[/snapback]

 

Kommer nok rundt den 23. juni. Tok nøyaktig en måned før jeg fikk mine.

Lenke til kommentar
Thriven: Come Clarity er ikke fult så catchy og "fordøyelig" som de som var før. Det er musikk som trenger en del runder før det sitter, men når det sitter så sitter det jævlig bra.

 

Ang. Gorgoroth så vil ikke vokalisten deres at folk skal kunne lese tekstene så de er til og med blitt tatt vekk fra Dark Lyrics.

8818629[/snapback]

 

Jeg har hørt igjennom den plata der sinnsykt mange ganger, jeg syns den bare ikke er så god som de andre. Sinnsykt fete riffs på den etc, men det er noe som gjør at jeg ikke liker den så godt.

 

"Men du skal være glad alle tekstene ikke er tilgjengelige, jeg tydet en av tekstene på Pentagram, og det ødela nesten sangen for meg. Den teksten var horribel."

 

Er det bare en generelt dårlig tekst, eller ble du støtet av den eller noe..? =)

8819109[/snapback]

Hehe, støtt nei. Jo jævligere, jo bedre. Den var bare generelt dårlig (Hint: Possessed (by satan))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...