Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Torpern: Er det noen som faktisk noen gang har fått en så streng straff for slikt?

 

Hvis det er første gangen du blir tatt så vil jeg ikke tro at en får så hard straff?

8794889[/snapback]

 

Eg fekk 1000 kroner i bot for å låne bort eit leg. Det er nokre år tilbake.

Men det er nok rundt det samme du vil få ved falskt leg på ein konsert.

Og ein liten prikk på rullebladet.

Lenke til kommentar
Ja, tviler på at du får så stregt, men du kan få en saftig bot hvertfall :-__----OO0

8795094[/snapback]

 

Første gangen du blir tatt med falskt leg, og i en så lite alvorlig sak som å komme seg inn på en konsert, så skjer det ikke mye mer enn en prikk på rullebladet og et par tusen i bot. Om du derimot burker falske dokumenter for å svindle folk eller tjene store penger på det, da er det ulovlig!

Lenke til kommentar
Viss du tenkjer på når det vert utseld, så har det blitt utseld dei siste åra og i år har salet gått raskare enn tidlegare. I løpet av juni/juli vert det heilt sikkert utseld, så go fetch.

8798450[/snapback]

 

 

Ja var det jeg mente. Jeg er ikke så flink til å formulere meg på søring..

Skal få kjøpt billett ASAP. får bare krasje så mye det vil med høyskolen. alt for mange bra band!

 

Har forresten framdeles tilgode å sjekke ut testament. Hvor bør jeg begynne?

Lenke til kommentar
Oj, dette var saker

 

Kjøpte Vintersorg - The Focusing Blur for noen timer siden, første gang jeg hører noe av de. Dette er jo nøyaktig det jeg har vært på jakt etter av metall-musikk!  :blush:

 

Er de andre Vintersorg-skivene noe lignende?

Og er det andre band som ligner?

8798179[/snapback]

 

Har egentlig ganske lite peil på nyere Vintersorg, men vil tro du liker de andre nyere skivene hans og ja, og om ikke annet kan du sjekke ut Borknagars siste skiver hvis du ikke har hørt dem. Vintersorg synger der også. Empiricism kan vel umulig slå feil.

Lenke til kommentar
Har forresten framdeles tilgode å sjekke ut testament. Hvor bør jeg begynne?

8798476[/snapback]

 

Kjenner ikke smaken din men... The Legacy hvis du vil det (tilnærmet) oldschool, Practice what you Preach hvis du vil ha Metallica, hehe, men hvis du liker det tungt og nesten litt DM-aktig ville jeg gått for The Gathering, som er ei helsikkes bra skive.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...