Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Nightingale si Nightfall Overture-plate faktisk limited til 500 kopier? Eg sit her med eit eksemplar som det står "Limited European Tour Edition - This copy is one of the 500 ever made" på.

 

Men stemmer det? Har lest på nokre sider at det faktisk berre vart laga 500, mens andre sider seier ingenting om dette.

 

:hmm:

 

 

 

Ps. White Darkness er no å få kjøpt.

Lenke til kommentar
God aften, er ute etter en trommespiller som slår raskere enn Hellhammer på basstrommene (260 bpm på Dimmu Borgir - The Chosen Legacy har jeg hørt). Band og navn på sang settes pris på. =)

8792615[/snapback]

 

Morbid Angel - Drum Check. Vil tro den er raskere.

8792780[/snapback]

 

Haha. Dagens. Hellhammer kan legge seg.

Lenke til kommentar
God aften, er ute etter en trommespiller som slår raskere enn Hellhammer på basstrommene (260 bpm på Dimmu Borgir - The Chosen Legacy har jeg hørt). Band og navn på sang settes pris på. =)

8792615[/snapback]

 

Morbid Angel - Drum Check. Vil tro den er raskere.

8792780[/snapback]

 

Haha. Dagens. Hellhammer kan legge seg.

8792831[/snapback]

 

 

Ja da forventer jeg å se en demonstrasjon av deg, siden hellhamer kan legge seg

Lenke til kommentar
God aften, er ute etter en trommespiller som slår raskere enn Hellhammer på basstrommene (260 bpm på Dimmu Borgir - The Chosen Legacy har jeg hørt). Band og navn på sang settes pris på. =)

8792615[/snapback]

 

Morbid Angel - Drum Check. Vil tro den er raskere.

8792780[/snapback]

 

Haha. Dagens. Hellhammer kan legge seg.

8792831[/snapback]

 

 

Ja da forventer jeg å se en demonstrasjon av deg, siden hellhamer kan legge seg

8793077[/snapback]

 

Nei, eg har rekorden i verden på 1mill bpm, så treng ikkje å bevise noko som helst.

Lenke til kommentar
Man har ikke hørt "spesielt" før man har hørt Excrementory Grindfuckers cover av "For whom the bell tolls" - For whom the shit rolls, fremført på seljefløyte, munnharpe, Casio keyboard og trommesett.

8791993[/snapback]

Det hørtes ut som en rå blanding av instrumenter. :D Kunne tenke meg å sjekke det ut. På hvilket album finner jeg låten?

 

Forresten, enda en smakebit fra albumet:

 

Excrementory Grindfuckers - G.Träumt

 

:love:

8791993[/snapback]

Haha! Det var utrolig bra! :!:

Lenke til kommentar

Så helvetes fantastisk! Ny skive nærmer seg for The Project Hate, og de har lagt ut coverart, endret designet på siden og lagt ut ei låt fra skiva på de offisielle forumene deres i dag!

 

Coveret:

innocence-front.jpg

 

Fantastisk cover fra TPH som vanlig.

 

Last ned låta her.

 

Skivas E-card

 

Det eneste jeg reagerte på, var at låta var kort. Låtene til Hate varer ofte borti 10minutter, denne varer kun 3:36. Litt lite vokal fra Jo også, men jeg lurer litt på om dette ikke er hele låta.

 

edit:

this is an edit and the real song supposedly sounds totally different

Se der ja.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...