TLZ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oh my fucking God, den nye Excrementory Grindfuckers-plata er helt forbanna sinnsykt kul. Jeg var litt bekymret for at sangene ble for lange (1-2 minutter i snitt), men der tok jeg jammen meg feil. Helt utrolig. Excrementory Grindfuckers - How to learn to play the metal guitar the cooooool way.mp3 8790014[/snapback] Fantastisk bra klipp! Like bra som "How to make grind" Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men det er så mange seriøse band også som bare growler "wuwuwuwuuwuuu guuuuu wuwuwuuuuuu" så lavt og dypt de greier, mens blastbeaten går i bakgrunnen. 8790967[/snapback] Det er jeg klar over. Ikke min type musikk, dessverre. så vi er nok enige der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men man kan jo egentlig ikke forklare hvorfor man liker en type musikk bedre enn andre. En kompis spurte meg akkurat det samme engang vi hørte på svartmetall på en fest. Liker du virkelig musikken her? Eller er det bare fordi det er kult og "satan"? Jeg kunne egentlig ikke svare særlig bra på det. Selvsagt liker jeg det. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hører dere på sånne band bare fordi bildene, navnene og sangtitlene er "kule", eller fordi musikken faktisk er brukbar? Jeg finner ingen glede i sånn goregrind-greier der vokalisten growler så dypt han klarer, hvertfall. 8790935[/snapback] Sjekk ut Fuck...I'm Dead - Bring On The Dead Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men man kan jo egentlig ikke forklare hvorfor man liker en type musikk bedre enn andre. En kompis spurte meg akkurat det samme engang vi hørte på svartmetall på en fest. Liker du virkelig musikken her? Eller er det bare fordi det er kult og "satan"? Jeg kunne egentlig ikke svare særlig bra på det. Selvsagt liker jeg det. 8791064[/snapback] Mange trur også at jeg hører på Black Metal på grunn av det kule, svarte satanimaget Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå hører det med til historien at etter et par gode bonger med "morogress" var han heeelt med på svartmetall, og skjønte hvorfor "sånne folk" liker sånn musikk. For han mente han hørte mange flere detaljer nå. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvilke nu metal band er de beste? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Tenk om jeg greier å poste dette FØR Neslepaks leverer en standard sur gneldrepost. Yess! Endret 5. juni 2007 av Glint Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tenk om jeg greier å poste dette FØR Neslepaks leverer en standard sur gneldrepost. Yess! 8791129[/snapback] Grattis! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hører dere på sånne band bare fordi bildene, navnene og sangtitlene er "kule", eller fordi musikken faktisk er brukbar? Jeg finner ingen glede i sånn goregrind-greier der vokalisten growler så dypt han klarer, hvertfall. 8790935[/snapback] Høyrer sjølvsagt på metal berre for å kunne ha metal-image. Musikken sug heilt inni svartaste Afrika. Når eg tenker meg om, så høyrer eg på eindel band som er ganske unike, f.eks. Immolation, Atheist, Cynic, Diskord (?), Lykathea Aflame, etc. Ein av grunnane til at eg likar dei er at det er unikt, og derfor kan songane gå kva slags retning som helst, i motsetning til typiske blastbeate-gjennom-hele-plata-band, som blir jævlig forutsigbare etterkvart, så eg leitar etter andre band som er rimelig unike. Helpz. Glint, du har kanskje nokre tips? Fortrinnsvis death eller thrash. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hører dere på sånne band bare fordi bildene, navnene og sangtitlene er "kule", eller fordi musikken faktisk er brukbar? Jeg finner ingen glede i sånn goregrind-greier der vokalisten growler så dypt han klarer, hvertfall. 8790935[/snapback] Jeg syns faktisk ekstrem dyp growling høres drittøft ut ^^ Noen som har annbefalninger til band med veldig dyp growl? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hører dere på sånne band bare fordi bildene, navnene og sangtitlene er "kule", eller fordi musikken faktisk er brukbar? Jeg finner ingen glede i sånn goregrind-greier der vokalisten growler så dypt han klarer, hvertfall. 8790935[/snapback] Høyrer sjølvsagt på metal berre for å kunne ha metal-image. Musikken sug heilt inni svartaste Afrika. Når eg tenker meg om, så høyrer eg på eindel band som er ganske unike, f.eks. Immolation, Atheist, Cynic, Diskord (?), Lykathea Aflame, etc. Ein av grunnane til at eg likar dei er at det er unikt, og derfor kan songane gå kva slags retning som helst, i motsetning til typiske blastbeate-gjennom-hele-plata-band, som blir jævlig forutsigbare etterkvart, så eg leitar etter andre band som er rimelig unike. Helpz. Glint, du har kanskje nokre tips? Fortrinnsvis death eller thrash. 8791721[/snapback] Coroner Nile Voivod Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Coroner har eg ikkje heilt greidd å få sansen for, men skal gje dei litt fleire sjansar. Nile høyrer eg allereie på, storfan av dei. Voivod har eg høyrd mykje bra om, og har vel og høyrd eit par låtar, men aldri ei heil skive. Kva skive er best å byrje med? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Coroner har eg ikkje heilt greidd å få sansen for, men skal gje dei litt fleire sjansar. Nile høyrer eg allereie på, storfan av dei. Voivod har eg høyrd mykje bra om, og har vel og høyrd eit par låtar, men aldri ei heil skive. Kva skive er best å byrje med? 8791825[/snapback] Killing Technology Så fortsetter du med Rrröööaaarrr og Dimension Hatröss. Kva for nokre Coroner-skiver prøva du? Endret 5. juni 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Death band jeg liker og som er ganske unike: !T.O.O.H! Death Metal / Jazz / Grindcore http://www.myspace.com/theobliteration Sons Of Jonathas Death / thrash http://www.myspace.com/sonsofjonathas SkinlessBrutal death http://www.myspace.com/skinless Endret 5. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Endelig har jeg fått bort de stygge strekene i brukernavnet mitt! Np: Motörhead - Killers <3 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Endelig har jeg fått bort de stygge strekene i brukernavnet mitt! Np: Motörhead - Killers <3 8791920[/snapback] Den låta er faen meg så inni helvete bra! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Neslepaks: Minnes ikkje kva Coroner-album eg høyrde, men trur det var ein av dei to fyrste. Svartskog: !T.O.O.H.! er knall, Sons of Jonathas var ikkje heilt det store, og heller ikkje Skinless. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Man har ikke hørt "spesielt" før man har hørt Excrementory Grindfuckers cover av "For whom the bell tolls" - For whom the shit rolls, fremført på seljefløyte, munnharpe, Casio keyboard og trommesett. Forresten, enda en smakebit fra albumet: Excrementory Grindfuckers - G.Träumt Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mr.Haze: Du må sjekke ut Nuclear Assault. Kjøp Handle With Care. Hør på When Freedom Dies og New Song. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg