Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sannsynligvis hvordan man skal "danse" på hardcore-konserter. Av typen som alle andre HATER, der de slår og fekter mest mulig med armer og bein.

Ser ikke poenget med å dra på konsert for å slåss med andre tullinger.

8780068[/snapback]

Var det ikke hardcore-miljøet på 80-tallet som "oppfant" moshen, og brakte den til metallen ved å gå på metallshow selv?

 

Uansett synd at de må drive på med slikt.

 

Mosh > Hardcore-dansing...

Lenke til kommentar

Jeg syns en liten mosh pit hører med på noen konserter. Om det er en utekonsert hvor det er lett å holde seg unna, er en mosh pit helt greit. da kan de som vil være med gå i piten, mens de som ikke liker det holder seg utafor. Er det derimot et stappa lokale, så bør det ikke være mosh pit. Da kan konsertgjengere som er der for å se konserten bli dratt inn i det og få en dårlig opplevelse av konserten.

Lenke til kommentar
Jeg syns en liten mosh pit hører med på noen konserter. Om det er en utekonsert hvor det er lett å holde seg unna, er en mosh pit helt greit. da kan de som vil være med gå i piten, mens de som ikke liker det holder seg utafor. Er det derimot et stappa lokale, så bør det ikke være mosh pit. Da kan konsertgjengere som er der for å se konserten bli dratt inn i det og få en dårlig opplevelse av konserten.

8783007[/snapback]

Helt enig. Hater at folk "truer" andre til å være med i pit'en fordi de kaster seg rundt som idioter, fekter med armer og bein.

Lenke til kommentar
Dio = Kjernekar!

 

 

8782688[/snapback]

 

Må si jeg likte kommentaren hans om Gene Simmons når de intervjuet han på Wacken.

Husker ikke helt ordrett hvordan det gikk, men var vel noe med at Gene virket å ha tatt æren for en del ting.

8782717[/snapback]

 

"Gene Simmons invented the air" Haha. Dio er herlig.

Lenke til kommentar
Dio = Kjernekar!

 

 

8782688[/snapback]

 

Må si jeg likte kommentaren hans om Gene Simmons når de intervjuet han på Wacken.

Husker ikke helt ordrett hvordan det gikk, men var vel noe med at Gene virket å ha tatt æren for en del ting.

8782717[/snapback]

 

"Gene Simmons invented the air" Haha. Dio er herlig.

8783143[/snapback]

 

Det var det ja, fikk meg en god latter da gitt!

 

"Gene claimed he invented the horns, but then again, he invented the air" eller noe sånt, tenkte at Dio ikke akkurat hadde et godt inntrykk av fyren når han sa det.

Lenke til kommentar
KILLERNITTE.jpg

 

Nokon med spikes-erfaring her?

 

Vil desse til høgre godtas på diverse utestadar? Dei er på 25 mm, og dei skal etter planen være på skulderlappane på jakka.

8787970[/snapback]

Tror ikke du skal gamble på at du kommer inn med de. På triviumkonserten ble en kamerat fratatt naglene han hadde, og de var mindre enn de der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...