Bytex Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg vil utdele en stor takk til Bitex! Han hjalp meg på vei til å begynne å høre på Opeth. Jeg hørte noen sanger på fredag og synes det var konge, så jeg skaffa meg en del plater. Jeg har vært på fotballcup i helga med lillebror(9 år ) så jeg har sitti å hørt på Opeth i mange timer på ipoden. Great success! (Borat-aksent) edit: Jeg fikk skikkelig sans for vokalen til Åkerfeldt. That man can scream! Master's Apprentices er kanskje favoritten hittil. Har opeth noen sanger som man liksom bare må høre, altså "du er ikke fan hvis du ikke har hørt den" Sånn som AC/DC's Back in Black... 8774026[/snapback] K, du kan donere penger på kontonr 47785576124 Endret 3. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg vil utdele en stor takk til Bitex! Han hjalp meg på vei til å begynne å høre på Opeth. Jeg hørte noen sanger på fredag og synes det var konge, så jeg skaffa meg en del plater. Jeg har vært på fotballcup i helga med lillebror(9 år ) så jeg har sitti å hørt på Opeth i mange timer på ipoden. Great success! (Borat-aksent) edit: Jeg fikk skikkelig sans for vokalen til Åkerfeldt. That man can scream! Master's Apprentices er kanskje favoritten hittil. Har opeth noen sanger som man liksom bare må høre, altså "du er ikke fan hvis du ikke har hørt den" Sånn som AC/DC's Back in Black... 8774026[/snapback] K, du kan donere penger på kontonr 47785576124 8774286[/snapback] Hehe :!: Men gidder du å svare på det jeg har spurt om Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Oh, jeg så ikke noe spørsmålstegn i posten din så jeg fant ikke spm. For meg er April Ethereal den ultimate opeth-låten. Og den har du sikkert hørt allerede. Den har et sinnssvakt driv pga trommene. Endret 3. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kan si at jeg er litt enig, men jeg digger også When. Flott mesterverk. Master's apprentices som tidligere nevnt. Beklager det med spørsmåltegnet/ene. Det går litt fort i svingene når jeg skriver Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Glint: Og dette skulle bety... edit: Når begynte den nye Opeth-stilen. Hvilken plate skiller den nye og den gamle? Endret 3. juni 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Glint: Og dette skulle bety... Det er coveret til den nye Deathspell Omega-skiva<3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Høres spennende ut, så sjekke ut... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Høres spennende ut, så sjekke ut... 8774671[/snapback] Si Monumentum Requires, Circumspice Kénôse Go for it. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 @ SirChris: Reverie / Harlequin Forest. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Glint: Og dette skulle bety... edit: Når begynte den nye Opeth-stilen. Hvilken plate skiller den nye og den gamle? 8774554[/snapback] Kan vel si Blackwater Park her, eller hva Opeth-fans? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Da har man bestillt seg en Gorgoroth skjorte og en Bathory-goathead skjorte. Hvor lang tid tar vanligvis levering hos Rockshop.no? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Det akustiske og cleanvokalen kom frem på Still Life (3. plata). Fortsatt endel screaming innimellom, men veldig mye rolige akustiske greier med pen vokal. Man vil nok syns den er rimelig kjedelig hvis man er vant til dobbeltrommer og skriking på platene før. Endret 3. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Men så var ikke overgangen like brå som fks. Radiohead sin overgang til elektronika(fra rock). Det gikk gradvis, men hvis en absolutt skal sette et skille et sted så må det bli der ja. Men det går ikke bare "rett frem da". Deliverance albumet er alt i alt en del hardere enn Blackwater park selv om det er nyere... Endret 3. juni 2007 av TLZ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gauhaert Ligner på Urfaust, ikke så rart kanskje da 2 fra Urfaust spiller i bandet. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Trailer Park Boys + Sebastian Back + Closer To the Heart(Rush) = WIN Endret 4. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Haha, den episoden der de treffer Rush er så bra. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvor lang tid tar vanligvis levering hos Rockshop.no? 8775381[/snapback] Det tror jeg kan ta lang tid, det står at det pleier og ta 2-4 arbeidsuker. Og jeg bestlilte Darkthrone T-skjorte der for litt over en uke siden, tror ikke den er sendt enda engang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ny darkthrone-skive: "Hedninger fra Helvete" blir tittelen på den første smakebiten fra den kommende DARKTHRONE skiva F.O.A.D. Låta slippes som en eksklusiv EP i løpet av juli mens F.O.A.D. ventes ute i løpet av september. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Aww crap... begynner på jobb i sør-sverige om to uker. Ser ikke ut som jeg får med meg klærne Edit : er spent på den skiva. Det kan liksom ende opp som en utrolig bra klassiker, eller som piss Edit igjenn: Hva faen skal forestille ? Endret 4. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg