Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg vil utdele en stor takk til Bitex! :thumbup: Han hjalp meg på vei til å begynne å høre på Opeth. Jeg hørte noen sanger på fredag og synes det var konge, så jeg skaffa meg en del plater. Jeg har vært på fotballcup i helga med lillebror(9 år :p ) så jeg har sitti å hørt  på Opeth i mange timer på ipoden.

 

Great success! :)  (Borat-aksent)

 

edit: Jeg fikk skikkelig sans for vokalen til Åkerfeldt. That man can scream! :dribble:

 

Master's Apprentices er kanskje favoritten hittil. Har opeth noen sanger som man liksom bare må høre, altså "du er ikke fan hvis du ikke har hørt den" Sånn som AC/DC's Back in Black...

8774026[/snapback]

 

 

K, du kan donere penger på kontonr 47785576124 :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil utdele en stor takk til Bitex! :thumbup: Han hjalp meg på vei til å begynne å høre på Opeth. Jeg hørte noen sanger på fredag og synes det var konge, så jeg skaffa meg en del plater. Jeg har vært på fotballcup i helga med lillebror(9 år :p ) så jeg har sitti å hørt  på Opeth i mange timer på ipoden.

 

Great success! :)  (Borat-aksent)

 

edit: Jeg fikk skikkelig sans for vokalen til Åkerfeldt. That man can scream! :dribble:

 

Master's Apprentices er kanskje favoritten hittil. Har opeth noen sanger som man liksom bare må høre, altså "du er ikke fan hvis du ikke har hørt den" Sånn som AC/DC's Back in Black...

8774026[/snapback]

 

 

K, du kan donere penger på kontonr 47785576124 :p

8774286[/snapback]

 

Hehe :!: Men gidder du å svare på det jeg har spurt om ;)

Lenke til kommentar

Det akustiske og cleanvokalen kom frem på Still Life (3. plata). Fortsatt endel screaming innimellom, men veldig mye rolige akustiske greier med pen vokal. Man vil nok syns den er rimelig kjedelig hvis man er vant til dobbeltrommer og skriking på platene før.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Men så var ikke overgangen like brå som fks. Radiohead sin overgang til elektronika(fra rock).

 

Det gikk gradvis, men hvis en absolutt skal sette et skille et sted så må det bli der ja. Men det går ikke bare "rett frem da". Deliverance albumet er alt i alt en del hardere enn Blackwater park selv om det er nyere... :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...