Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlapostbanken! Jeg må ha sånn vertifiseringskode som sendes til bakenen ved å bruke en liten elektroniskduppeditt, men vinduet for å få opp denne koden kommer selvfølgelig ikke hos play.com. Noen som vet om løsning her?

Sikkert et dumt spørsmål, men du har vel ikke på noe slags popup-blokker?

Lenke til kommentar

Det er ikke en popup såvidt jeg vet..Den pluginen skal lastes direkte på sida med Java. Du har vel nyeste Java-versjon?

Hvertfall på alle andre nettsider med visa-betaling, får jeg opp dette vinduet med kodeduppedingsen på en egen side eller integrert i samme sida.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

hehe, hører omtrent 4:30 ut i sangen The project Hate- At the entrance to hells unholy fire en dude som sier "How is you fate these days father, hows your faith these days!? This is what you fucking call god?". Akkurat samma sitatet hører du i starten av sangen Swallow the Spikes av God Dethroned, derfor lurer jeg på: Hvem er det som sier dette? Regner med at det er fra en eller annen film??

Lenke til kommentar

Var det noen andre enn meg som var i byen i går og så på noen av konserten på Musikkfestival Oslo? Jeg var i Middelalderparker og så Insense, Koldbrann og Mangard. Det avr bra stemning der under Koldbrann, men litt kjedelig på Mangard hvor alle stakk.

Lenke til kommentar
Det er ikke en popup såvidt jeg vet..Den pluginen skal lastes direkte på sida med Java. Du har vel nyeste Java-versjon?

Hvertfall på alle andre nettsider med visa-betaling, får jeg opp dette vinduet med kodeduppedingsen på en egen side eller integrert i samme sida.

8764974[/snapback]

Jeg har java ja, og alt fungerer flott på cdon og bokkilden. Men ikke play.

 

edit:

Har prøvd å fikse alt på nytt, får det ikke til.

 

Var på konsertene i går. Koldbrann og Manngard eide. Fikk en ølboks av trommisen i Koldbrann og en trommestikke, en gratisoriginalcd med signaturer fra alle i Manngard, av manngard

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
var det en sånn fancy trommestikke med påtrykkt logo og signatur?  fikk rn slik på inferno :p

8772154[/snapback]

Nope, helt vanlig trommestikke. Var morsomst med cden da. Rett etter konserten prata jeg med han ene i Ansur og lurte på hvor jeg skulle kjøpe Manngardskiva. Så fikk jeg et eksemplar :wee:

Lenke til kommentar
var det en sånn fancy trommestikke med påtrykkt logo og signatur?   fikk rn slik på inferno :p

8772154[/snapback]

Nope, helt vanlig trommestikke. Var morsomst med cden da. Rett etter konserten prata jeg med han ene i Ansur og lurte på hvor jeg skulle kjøpe Manngardskiva. Så fikk jeg et eksemplar :wee:

8772308[/snapback]

 

Fy faen, noe av det nye Ansur materialet er spinnvillt!

 

Uberprogga ekstremmetall med bongotrommer og akkustisk gitar!

Lenke til kommentar

Jeg vil utdele en stor takk til Bitex! :thumbup: Han hjalp meg på vei til å begynne å høre på Opeth. Jeg hørte noen sanger på fredag og synes det var konge, så jeg skaffa meg en del plater. Jeg har vært på fotballcup i helga med lillebror(9 år :p ) så jeg har sitti å hørt på Opeth i mange timer på ipoden.

 

Great success! :) (Borat-aksent)

 

edit: Jeg fikk skikkelig sans for vokalen til Åkerfeldt. That man can scream! :dribble:

 

Master's Apprentices er kanskje favoritten hittil. Har opeth noen sanger som man liksom bare må høre, altså "du er ikke fan hvis du ikke har hørt den" Sånn som AC/DC's Back in Black...

Endret av SirChris
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...