Programvare Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Da går jeg for de da Bitex. Nå blir det mye godlyd i høytalerene Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Leste nettop at As I Lay Dying skal produsere et nytt album kalt "An Ocean Between Us". Gleder meg sinnsykt Lenke til kommentar
noodles Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 På Graspop i år skal As I Lay Dying spele samstundes som Finntroll og eg er litt usikker på kven eg skal velgje å sjå. Eg er ikkje så veldig kjend med Finntroll, men har likt det eg har høyrd. Kva for ei plate er best av As I Lay Dying? Eg har Shadows are Security innan rekkjevidde, er det ei god plate og representativ for As I Lay Dying elles? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hadde ikke vært i tvil jeg i hvertfall, Finntroll all the way! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Finntroll er gøy å se live, vokalisten er en KJEMPE med laaaange rastafletter som hopper og spretter og kaster seg rundt på scenen. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eg skal høyre gjennom den nyaste til Finntroll, Ur Jordens Djup, og Shadows are Security av As I Lay Dying. Som sagt har eg likt godt det eg hittil har høyrd av Finntroll, men eg har ikkje høyrd noko av AILD enno og utset avgjerda til eg har høyrd noko av dei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Faen cdon! Følgende produkt(er) er restnoterte evt. utsolgte. Restnoterte produkter sendes til deg så snart vi får de inn til vårt lager.Artikkelnummer Beskrivelse Status 1000731233 Manes - How the World Came to an End Restnotert Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kanskje jeg skal skaffe 2 plater av den gamle stilen istedenfor da. Har en på lista mi. En til takk 8752592[/snapback] Personlig vil jeg anbefale deg å starte med en fra nye stilen, og en fra gamle. Mine favoritter fra Opeth er: Morningrise - Utgitt i 1996, obligatorisk album i en hver platesamling IMO. Ghost Reveries - Utgitt i 2005, herlig prog. Nydelig vokal. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Fy faen for ei plate Lykathe Aflame - Elvenefris er. Teknisk deathgrind frå Tsjekkia, med fullt av melodi, utan å bli gayt. Jævlig sprek trommis. Eit must for alle som ikkje er køyrd fast i TNBM-sporet, eventuelt generell old school mentalitet. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har enda ikke skjønt Ghost Reveries. Kicker bare ikke på den skiva. Men jeg har jo resten å kose meg med så... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) DM > BM anyday 8754056[/snapback] Tror jeg faktisk jeg er enig i. Før likte jeg black bedre, men ikke nå lenger. edit: Tror det har mye med vokalen å gjøre, pluss min fetish for basstrommer. Endret 31. mai 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 vokalen er noe av mitt største problem med mye DM. Vokal som er litt lysere går fint (eks. Vader, Divine Empire) men jeg har problemer med den dype mørke DM vokalen som mange band har. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har ingen preferanser når det kommer til DM vs BM, det eneste jeg krever er at produksjonen holder topp klasse. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ekstremmetall er verken "pure" BM eller DM > BM/DM Har enda ikke skjønt Ghost Reveries. Kicker bare ikke på den skiva. Men jeg har jo resten å kose meg med så... 8754126[/snapback] Den er vel "for progga" for deg, kan forstå at folk som er mer ekstrem metall spor ikke relaterer fult så mye til den. Liker den selv, men synes de ble litt vel polert, og litt vel mye synth. Mangler liksom det organiske til gamle Opeth, de greide å skape så utrolige stemmninger kun med gitar. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fy faen, nye Akercoke EIER! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har ingen preferanser når det kommer til DM vs BM, det eneste jeg krever er at produksjonen holder topp klasse. 8754850[/snapback] LarsP får min stemme her. Orker ikke crappy produksjon med too mucho grande fuzz'n vokal. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 LarsP får ikke min stemme her, for jeg tror nok vi to har ganske så forskjellige oppfatninger av hva "god produksjon" er. Heia Autopsy og Slagmaur. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ang. Akercocke. Hvilken ideologi/livsyn har denne gjengen egentlig? De har benektet å tilbe satan som "deity", samtidig aviser de også at de følger LaVey sine "teachings"... samtidig igjen så refferer de til seg selv som satanister og snakker om å tilbe satan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg