hylo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hoho, warlock er nasty! Aldri i livet om eg hadde kjøpt meg ein slik. Lagt fra deg bassplanane til fordel for akkustisk, HalTan? Warlock er skummelt. Man får senestrekk og kuk i anal, på grunn av de skarpe kantene... On topic: Den er ikke god, kan godt hende lyden er grei, men jeg takler bare ikke det at man får vondt av å spille på en slik en Warlock. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ESP Explorer gitarene er tøffe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Om det skulle bli bass måtte det blitt en warwick bass... (er ikkje det det dei heiter?) Veldig gode å spele på iallefall.. Endret 1. februar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Eg var på nippet til å kjøpe meg ein Warwick Rockbass... =/ Endte opp med Ibanezen istedet. Edit: Denne. Endret 1. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ibanez Den var fin. 5 strenger er morsomt! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ibanez Den var fin. 5 strenger er morsomt! Det er ikke morsomt hvis den skulle hatt seks strenger Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eg var på nippet til å kjøpe meg ein Warwick Rockbass... =/Endte opp med Ibanezen istedet. Edit: Denne. Warwick Rockbass Det er bare synd at jeg ikke har råd til den. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Haha, kjøpte Zeppelin III i dag, så sier den ene kompisen min noe så genialt som: "Faen Kaiern, du er en skam!".Og ja, han er Metallica fan-boy. Haha! :!: Lurer på om Metallica i det hele tatt hadde eksistert eg hvis ikke Led Zeppelin hadde det.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Metallica er så ekstremt "oppskrytt" eller hva jeg skal si. Greit at jeg misliker Metallica sterkt, men uansett synes jeg det er utrolig at de har fått så mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vel, de er backet av en vanvittig markedsførings maskin da.. Eg liker mye av de har laget, men er nok enig i at de er ganske oppskrytte... Men husk at musikk trenger ikke være så enormt komplisert for at det skal være bra! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ibanez Den var fin. 5 strenger er morsomt! 5 strenger kan være litt pain og sette seg ned å spele fort på for en gitarist. Eg har ofte tatt meg sjøl i å gløyme at den tjukkaste strengen er H og ikkje E. Når en skal spele noke ganske fort kan det fort gå litt i surr Men H-strengen gir bassen endå meir dybde i enkelte låter imo. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vel, de er backet av en vanvittig markedsførings maskin da..Eg liker mye av de har laget, men er nok enig i at de er ganske oppskrytte... Men husk at musikk trenger ikke være så enormt komplisert for at det skal være bra! Forskjell mellom fengende og bra. Men se på u2. De som skal være så snille og barmhjertige rundt omkring hele verden. Alle vet jo det at u2 er humanitære og snille karer. Bare tenk på hvor mye har denne gimmicken kostet å få fram. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vil ikke si at Metallica er så ekstremt fengende utenom Master of Puppets(sangen), The Black Album og StAnger(albumet)... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ibanez Den var fin. 5 strenger er morsomt! Fem strenger er danseband. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fem strenger er danseband. seriøst? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg synes det er litt danseband preg over 5 strenger. Kanskje det bare er meg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ibanez Den var fin. 5 strenger er morsomt! Fem strenger er danseband. "ok" Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Argh, dobbelpost. Curse them.. Endret 2. februar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er blitt laget mange "hva-heter-sangen-tråder" i det siste. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg