Fanta4free Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 noen som har noen grupper og anbefale meg i folk metal/ viking metal sjangren?? dvs finntrol, vitersorg, falkenback osv i den duren der?? noen som veit om noen?? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 - Folk må gjerne kalle meg satanist. Ordet betyr motstand. I virkeligheten er jeg sjamanist, en som tror at alt i naturen er besjelet, sier Gaahl til VG. VG: - Men bloddrikkingen var oppspinn :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 noen som har noen grupper og anbefale meg i folk metal/ viking metal sjangren?? dvs finntrol, vitersorg, falkenback osv i den duren der?? noen som veit om noen?? 8747155[/snapback] Et nytt band som kaller seg Hardingrock er ganske tøft! De har en myspace: www.myspace/hardingrock Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eyh, Gaahl heter Eivind han også <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 - Folk må gjerne kalle meg satanist. Ordet betyr motstand. I virkeligheten er jeg sjamanist, en som tror at alt i naturen er besjelet, sier Gaahl til VG. VG: - Men bloddrikkingen var oppspinn :!: 8747168[/snapback] Ja, seriøst, man drikker da ikke neseblod! Det er jo snørr i det. Æsj. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Finn fram penn og papir, Kaospike. Du har å sjekke ut desse titlane, enten du vil eller ikkje. Hoho, snakk om en anbefalingsliste etter jeg skrev at jeg likte Aura Noir! Men ok, lista er notert. (: Andre her som skal til Oslo på lørdag og se Keep of Kalessin, Koldbrann mm? 8746009[/snapback] Jeg har store planer om å i hvertfall se Koldbrann, hvis jeg blir frisk til det. Og hvis jeg klarer å dra med meg noen, men for øyeblikket står det dårlig til med akkurat det.. Venner, pffft. Er det egentlig meningen at folk skal vite hva Gaahl heter? Det har ikke blitt publisert før, så vidt jeg vet. Og er det sant at han har en fostersønn? Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eg lurar litt på kva som er interessant med å vita om f.eks. Gaahl har ein fosterson? Eg kan skjønne at privatlivet til artistar kan vere interessant når du skriv slike bloggar og beskrivelsar av deg sjølv som Pete Sandoval gjer på myspace, eller når du veit at Rand Burkey er ein hasjrøykande, politihatande og paranoid fyr. Det blir jo bare kuriositetar. Om Gaahl har ein fosterson eller ikkje er jo berre kjedleg trivia. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ikke noe spesiell interesse nei, jeg bare kjeder meg... Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Attn. Neslepaks. Fått sjekka ut Cynic-demoane? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Attn. Neslepaks. Fått sjekka ut Cynic-demoane? 8748013[/snapback] Nei, har ikkje det. Har vel heller ikkje leita. Ska gje tilbakemelding når eg har hørt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gutta har faen meg levert solid debutplate. Kjøp. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gutta har faen meg levert solid debutplate. Kjøp. 8748347[/snapback] Har aldri fått somla meg til å høre på Obliteration. Veit eg kjem til å like det, men det står frykteleg mykje anna foran i køen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Alle band med uforståelig bandlogo blir for necro for min del Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Alle band med uforståelig bandlogo blir for necro for min del 8748625[/snapback] http://www.myspace.com/obliterationnorway Røten, dritfeit death metal av den gamle sorten. Støgt som bare juling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 My Dying Bride har ganske uforståelig logo, men er ikke blackmetal i det hele tatt. Bare grim og mørk doom. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Se der ja Glint, skal sjekke det ut etter nyeste Dälek er ferdig Edit: MDB sin logo kan jeg tyde meg frem til, så da er det ikke så dårlig (tenker da særlig på Turn Loose the Swans). Edit II: Obliteration ble for røtent for min del, hvis det hadde vært mer tech så... Endret 31. mai 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Da jeg malte en stor Emperor logo på veggen for noen år siden, trodde min mor det sto "topkrok" Selv hadde jeg ingen problemer med å lese den første gangen. men ja, mange logoer er helt uforståelige før man vet hva det står. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Går ikke an å nevne Gehennah uten å nevne de udødelige første skivene, First Spell og Malice!! 8745900[/snapback] Malice er herlig. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 men ja, mange logoer er helt uforståelige før man vet hva det står. 8749280[/snapback] Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 men ja, mange logoer er helt uforståelige før man vet hva det står. 8749280[/snapback] 8749786[/snapback] Vel... Dei fleste burde sjå at det står Frostland der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg