MrHaze Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 http://www.parkenfestivalen.no/content/view/108/46/ Keep Of Kalessin spiller på Sinus i Bodø. 23. august!! Er faen ikke ofte vi får slikt staselig besøk EDIT: ca når på dagen starter konsertene på HITS? Hvis det er for tidlig kan det se ut som dette krasjer med HITS.. 8741958[/snapback] Trur konsertstart på fredagen var rundt 6, iallefall. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takker. Får prøve å finne meg et fly som er der før 6 da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 SAMPLE fra den kommende miniskiva til Urfaust. Uferdig låt. Noise-ish. I liek. Ya. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 virker jo interessangt, men tror jeg må høre mer før jeg kommer med en dom. tror den konstante noisen i bakgrunn kan bli slitsom i lengden. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Herrefaen så kvalmt dårlig tekster Taake har, og musikken er ikke så jævlig bra den heller at det gjør no. 8739003[/snapback] Tror neppe du har hørt Nattestid Ser Porten Vid, Over Bjoergvin Graater Himmerik og Hordalands Doedskvad albumene, eller lest de tekstene for den saks skyld. Det er ikke noe annet enn genialt. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Der var det endelig noen som var enig med meg, gitt! Bjoergvin part V <3 Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Herrefaen så kvalmt dårlig tekster Taake har, og musikken er ikke så jævlig bra den heller at det gjør no. 8739003[/snapback] Tror neppe du har hørt Nattestid Ser Porten Vid, Over Bjoergvin Graater Himmerik og Hordalands Doedskvad albumene, eller lest de tekstene for den saks skyld. Det er ikke noe annet enn genialt. 8744550[/snapback] Må si meg fullstendig enig der. Tekstene er geniale Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 setter selv nattestid høyest. fantastisk plate!! Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Og jeg har faenmeg ventet på den skiva fra cdon i EN MÅNED! Noen skal skrive hatbrev i morgen... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 har akurat begynt og høre mye på Sirenia veldig kult egentlig minner meg litt på nigthwish samtig som de er norske og kul manne vokal og Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det bare meg eller er det noe galt med Last.fm? Virker ikke som om at den logger sangene jeg nettopp har spilt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Funker fint hos meg. Det hender at nettsiden henger seg opp litt, men det ordner seg (tror låtene blir registrert uansett). Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fjelltronen-albumet er så inn i helsike bra. Får håpe på nytt ambient-samarbeid mellom Wongraven og Ihsahn i framtida. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Finn fram penn og papir, Kaospike. Du har å sjekke ut desse titlane, enten du vil eller ikkje. Audiopain - The Traumatizer Aura Noir - Black Thrash Attack Bathory - Bathory Cadaver Inc - Discipline Damnation [sWE] - Destructo Evangelia Destruction - Sentence of Death / Infernal Overkill Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust Flames - Summon The Dead Gehennah - King Of The Sidewalk Holocausto - Campo De Exterminio Infernö - Downtown Hades Merciless - The Awakening Morbid Saint - Spectrum Of Death Mutilator - Immortal Force Nocturnal - Arrival Of The Carnivore Nocturnal Breed - Aggressor Onslaught - Power From Hell Protector - Urm the Mad Sarcófago - INRI Sepultura - Schizophrenia Sextrash - Sexual Carnage Sodom - In the Sign of Evil Toxic Holocaust - Evil Never Dies Urgehal - Through Thick Fog Till Death Vulcano - Anthropophagy Endret 30. mai 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Går ikke an å nevne Gehennah uten å nevne de udødelige første skivene, First Spell og Malice!! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Går ikke an å nevne Gehennah uten å nevne de udødelige første skivene, First Spell og Malice!! 8745900[/snapback] Jo, for eg snakkar om Gehennah, ikkje Gehenna. Les ordentleg, gutt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har ikke hørt om et eneste band på den lista der. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har ikke hørt om et eneste band på den lista der. 8745917[/snapback] Synd for deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har ikke hørt om et eneste band på den lista der. 8745917[/snapback] Synd for deg. 8745925[/snapback] Næmmen så sint da Andre her som skal til Oslo på lørdag og se Keep of Kalessin, Koldbrann mm? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Herrefaen så kvalmt dårlig tekster Taake har, og musikken er ikke så jævlig bra den heller at det gjør no. 8739003[/snapback] Tror neppe du har hørt Nattestid Ser Porten Vid, Over Bjoergvin Graater Himmerik og Hordalands Doedskvad albumene, eller lest de tekstene for den saks skyld. Det er ikke noe annet enn genialt. 8744550[/snapback] Hva for slags idiotargumentering er dette? Innimellom er det ålreit muzak å høre, og Koldbrann I Jesu Marg er det beste de har gjort, men tekstene er hinsides dårlige. Don't do drukqs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg