Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg som en hund til Cynic i Oslo 1. juli  :mrgreen:

8739568[/snapback]

 

Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic?

 

Har sett på diverse forum at gleda er stor for at Cynic skal spele eit par gonger i Norge.

 

Lasta ned skiva "Focus", og det er det verste eg har høyrt på lang tid!

 

Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar?

 

-----

 

Og til deg, Stakan. Ikkje sett falske forhåpningar i hovudet på folk her inne!

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Gleder meg som en hund til Cynic i Oslo 1. juli  :mrgreen:

8739568[/snapback]

 

Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic?

 

Har sett på diverse forum at gleda er stor for at Cynic skal spele eit par gonger i Norge.

 

Lasta ned skiva "Focus", og det er det verste eg har høyrt på lang tid?

 

Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar?

8739647[/snapback]

 

Det er du som ikke liker det, get over it og la de som liker det nyte konserten!

 

Jeg skal dit :)

Lenke til kommentar
Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic?

 

Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar?

 

Jeg liker teknisk/ progressiv musikk, og regner Cynic som noe av det ypperste innen prog/ death metal. Året "Focus" kom ble også preget av to andre gode utgivelser fra henholdsvis Death og Atheist, for min del er 1993 en meget god årgang.

 

Hva du er får være, Cynic "Focus" derimot er ei skive som vokser selv etter 10 gjennomhøringer. Den har etterhvert opparbeida seg legendestatus, noe som jeg synes helt er på sin plass.

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic?

 

Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar?

 

Jeg liker teknisk/ progressiv musikk, og regner Cynic som noe av det ypperste innen prog/ death metal. Året "Focus" kom ble også preget av to andre gode utgivelser fra henholdsvis Death og Atheist, for min del er 1993 en meget god årgang.

 

Hva du er får være, Cynic "Focus" derimot er i skive som vokser selv etter 10 gjennomhøringer. Den har etterhvert opparbeida seg legendestatus, noe som jeg synes helt er på sin plass.

8739734[/snapback]

 

Ja, ja. Da får eg holde meg til Death.

 

Spelar dei samme dag som Slayer?

Lenke til kommentar
Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar?

De er meget sære. Et lagt ord for musikken deres bir vel tidlig-teknisk-death-fusion-new-age-metal. Det er tidlig death metal blandet med fusion, i tillegg har de noe merkelig greier som jeg ikke vet hvor de har fra. Lyrikken er forresten New Age.

 

Men faen så bra det er! Gleder meg til hove. :)

 

Edit: ser jeg var sent ute med å beskrivelsen.... jaja

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...