Veitafan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Herrefaen så kvalmt dårlig tekster Taake har, og musikken er ikke så jævlig bra den heller at det gjør no. 8739003[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hm. Tekstene på Nattestid.. og ..Bjoergvin.. er da ikke så ille? Han kan da å rime i hvertfall. Arg, jeg vil ha det nye Trelldom-albumet, men jeg er syk og kan ikke gå ut. Endret 30. mai 2007 av Kaospike Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gleder meg som en hund til Cynic i Oslo 1. juli Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Kjøpte Trelldom albummet idag. Har ikke kommet lenger enn til spor 3, men jeg syns det minner litt om Til Evighet. Men vokalen er bedre. Edit: Jeg endre litt her. Var til evighet det skulle stå Endret 30. mai 2007 av stakan Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Gleder meg som en hund til Cynic i Oslo 1. juli 8739568[/snapback] Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic? Har sett på diverse forum at gleda er stor for at Cynic skal spele eit par gonger i Norge. Lasta ned skiva "Focus", og det er det verste eg har høyrt på lang tid! Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar? ----- Og til deg, Stakan. Ikkje sett falske forhåpningar i hovudet på folk her inne! Endret 30. mai 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gleder meg som en hund til Cynic i Oslo 1. juli 8739568[/snapback] Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic? Har sett på diverse forum at gleda er stor for at Cynic skal spele eit par gonger i Norge. Lasta ned skiva "Focus", og det er det verste eg har høyrt på lang tid? Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar? 8739647[/snapback] Det er du som ikke liker det, get over it og la de som liker det nyte konserten! Jeg skal dit Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic? Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar? Jeg liker teknisk/ progressiv musikk, og regner Cynic som noe av det ypperste innen prog/ death metal. Året "Focus" kom ble også preget av to andre gode utgivelser fra henholdsvis Death og Atheist, for min del er 1993 en meget god årgang. Hva du er får være, Cynic "Focus" derimot er ei skive som vokser selv etter 10 gjennomhøringer. Den har etterhvert opparbeida seg legendestatus, noe som jeg synes helt er på sin plass. Endret 30. mai 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ingen info. på det enda Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kan du fortelle litt om denne begeistringa for Cynic? Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar? Jeg liker teknisk/ progressiv musikk, og regner Cynic som noe av det ypperste innen prog/ death metal. Året "Focus" kom ble også preget av to andre gode utgivelser fra henholdsvis Death og Atheist, for min del er 1993 en meget god årgang. Hva du er får være, Cynic "Focus" derimot er i skive som vokser selv etter 10 gjennomhøringer. Den har etterhvert opparbeida seg legendestatus, noe som jeg synes helt er på sin plass. 8739734[/snapback] Ja, ja. Da får eg holde meg til Death. Spelar dei samme dag som Slayer? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jau på Hove, men jeg snakker om Oslo.. sikkert et lengre set der også håper jeg på Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Er det eg som er sær, eller er det Cynic som lagar sær musikk? Eller er det kanskje begge delar? De er meget sære. Et lagt ord for musikken deres bir vel tidlig-teknisk-death-fusion-new-age-metal. Det er tidlig death metal blandet med fusion, i tillegg har de noe merkelig greier som jeg ikke vet hvor de har fra. Lyrikken er forresten New Age. Men faen så bra det er! Gleder meg til hove. Edit: ser jeg var sent ute med å beskrivelsen.... jaja Endret 30. mai 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som la merke til at Dimmu borgir har havna på vg-lista. Huff og uff! http://lista.vg.no/show_list.php?ListsOp=showWeek&listID=2 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som la merke til at Dimmu borgir har havna på vg-lista. Huff og uff! http://lista.vg.no/show_list.php?ListsOp=showWeek&listID=2 8740821[/snapback] Hvor har du vært de siste åra? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) http://www.parkenfestivalen.no/content/view/108/46/ Keep Of Kalessin spiller på Sinus i Bodø. 23. august!! Er faen ikke ofte vi får slikt staselig besøk EDIT: ca når på dagen starter konsertene på HITS? Hvis det er for tidlig kan det se ut som dette krasjer med HITS.. Endret 30. mai 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ah, Aura Noir - Black Thrash Attack! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hopp et spor frem så har du godsangen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ah, Aura Noir - Black Thrash Attack! 8742899[/snapback] Det er ei fantastisk plate. Sjekk ut Mutilator - Immortal Force. Gromt som faen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Aura Noir er gromt som faen! Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hopp et spor frem så har du godsangen. 8743091[/snapback] Her snakker vi hele albumet! (: Det er ei fantastisk plate. Sjekk ut Mutilator - Immortal Force. Gromt som faen. 8743105[/snapback] Will do. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg