JPNord Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hva med en blanding? Kjøpe alt man har råd til, laste ned resten. 8732056[/snapback] Det gjør jeg også, laster ned med god samvittighet da jeg vet at jeg kommer til å kjøpe de albumene jeg liker etter hvert. Tipper det hjelper lite i en rettsak, men samvittigheten er i hvertfall ren Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hva med en blanding? Kjøpe alt man har råd til, laste ned resten. 8732056[/snapback] Det gjør jeg også, laster ned med god samvittighet da jeg vet at jeg kommer til å kjøpe de albumene jeg liker etter hvert. Tipper det hjelper lite i en rettsak, men samvittigheten er i hvertfall ren 8732558[/snapback] Jeg tenker egentlig ikke over at det jeg gjør er galt i forhold til lover, men at jeg stjeler fra bandene jeg liker. Selv om de sikkert gir litt faen i om de selger et album mindre så føles det feil av meg Endret 29. mai 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har aldri hatt et eneste nedlastningsprogram, og det har funket greit for meg. Jeg tenker ikke nødvendigvis på at jeg gjør noe ulovlig, eller at bandene tjener mindre hvis jeg laster ned musikk, men jeg kjøper likevel CD'er fordi de betyr utrolig mye for meg. Jeg får ikke fullt utbytte av musikken hvis jeg ikke har den i "fast form", eller kan sitte og se i bookleten mens jeg hører på. Så nei, CD'er på meg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har aldri hatt et eneste nedlastningsprogram, og det har funket greit for meg. Jeg tenker ikke nødvendigvis på at jeg gjør noe ulovlig, eller at bandene tjener mindre hvis jeg laster ned musikk, men jeg kjøper likevel CD'er fordi de betyr utrolig mye for meg. Jeg får ikke fullt utbytte av musikken hvis jeg ikke har den i "fast form", eller kan sitte og se i bookleten mens jeg hører på.Så nei, CD'er på meg. 8732793[/snapback] Spot on! Men eg lastar ned stadig vekk. Ein heil haug, faktisk. Dessverre resulterar det i ei forbanna lang innkjøpsliste. Andre som har RYM-konto her? Ein slik ein. http://rateyourmusic.com/~Neslepaks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) http://rateyourmusic.com/~Takagor Altså da min account, navnet er bare et RP navn jeg har på en ork i no online spill, Nixx var allerede tatt så (forbannet!) Endret 29. mai 2007 av NiXx Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Spot on! Men eg lastar ned stadig vekk. Ein heil haug, faktisk. Dessverre resulterar det i ei forbanna lang innkjøpsliste. Andre som har RYM-konto her? Ein slik ein. http://rateyourmusic.com/~Neslepaks 8733353[/snapback] Enig med både Kaospike og Neslepaks. Eg kjøper det mitt låge studentbudsjett har råd til, lastar ned mykje, men har ei liste over album eg skal få kjøpt når eg får bedre råd. As for RYM-konto, så driv eg og legg til ting nuh. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er delvis enig med begge partene. Man burde selvsagt kjøpe album en gang iblant, men jeg syns ikke at det er fy-fy å laste ned album heller. Har spart drøssevis med kroner ved å ikke kjøpe album jeg ikke liker. Dermed blir det mer kroner til kassen for album jeg liker. Hensikten med å laste ned for min del er å se om albummet er verdt de kronene den koster. Med en slik framgang slipper man bomkjøp, tap av verdi (iom. at den er brukt), osv. RYM-profilen min finner du her! Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hva med en blanding? Kjøpe alt man har råd til, laste ned resten. 8732056[/snapback] Det gjør jeg også, laster ned med god samvittighet da jeg vet at jeg kommer til å kjøpe de albumene jeg liker etter hvert. Tipper det hjelper lite i en rettsak, men samvittigheten er i hvertfall ren 8732558[/snapback] Gjør dette jeg også. Da vet jeg at cden jeg kjøper ikke skuffer og at den er verdt pengene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da har jeg brukt 700,- på cdbestillinger bare i dag -.- Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da har jeg brukt 700,- på cdbestillinger bare i dag -.- 8734742[/snapback] Ikke værst. Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Annihilator - Alice in Hell Motörhead - Inferno (limited edition 30year etellerannet) Manes - How the World Came to an End Vicious Art - Weed the Wild Vicious Art - Fire Falls And The Waiting Waters Ja. Også Hotshots 1 og 2 da, selv om det er filmer. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Motörhead - Inferno (limited edition 30year etellerannet) 8735046[/snapback] Oooooh, yeah! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Motörhead - Inferno (limited edition 30year etellerannet) 8735046[/snapback] Oooooh, yeah! 8735454[/snapback] Indeed. Føler dog eg fekk meir ut av pengane når eg kjøpte Diskord - Doomscapes i dag. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Motörhead - Inferno (limited edition 30year etellerannet) 8735046[/snapback] Oooooh, yeah! 8735454[/snapback] Indeed. Føler dog eg fekk meir ut av pengane når eg kjøpte Diskord - Doomscapes i dag. 8735625[/snapback] Den følelsen er du nok aleine om. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Den følelsen er du nok aleine om. 8735721[/snapback] Agree, selv om en ikke skal henge ut Diskord. De samplene jeg har hørt har virka fett. edit: Var det ikke du som postet de tidligere i tråden Haze? Endret 29. mai 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Fikk ikke kjøpt Til Minne idag. Leveransen hadde ikke ankommet butikken ennå, så skal tilbak i morgen. Men fikk da med meg 2 cder. Taake begge to. Hordanlands Dødskvad og Nekro. Nekro tekst på "Voldtekt" : "Mesterlig Dødsvold Smerter I halsen Sirlig Lidende Analtøs Ble med meg til avgrunns Voldelig Elskov Fiende Penis Inni huset På tunet Dypt i skogen Med Døden til følge Hånden på hjertet for å kjenne om du lever." Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Faen, jeg må få kjøpt meg den Nekro spliten. Noen som var på venom? Var det bra? Bilder? Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det noen som har hørt sangen Edguy - Theater of Salvation som kan forklare meg ka i alle dager som skjer etter sangen er ferdig? Venter rundt 30 sec så kommer det en eller annen stemme og noe musikk som kan minne om noe som du har hørt på en gammel nintendo. Ble helt satt ut når eg hørte det og finner søren meg ikke ut ka i alle dager det er, noen som vet ka som er meningen med det? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fikk ikke kjøpt Til Minne idag. Leveransen hadde ikke ankommet butikken ennå, så skal tilbak i morgen. Men fikk da med meg 2 cder. Taake begge to. Hordanlands Dødskvad og Nekro. Nekro tekst på "Voldtekt" : "Mesterlig Dødsvold Smerter I halsen Sirlig Lidende Analtøs Ble med meg til avgrunns Voldelig Elskov Fiende Penis Inni huset På tunet Dypt i skogen Med Døden til følge Hånden på hjertet for å kjenne om du lever." 8735868[/snapback] Nekro er en stilig EP, og Doedskvad er en sinnsykt bra cd. Godt kjøp. =) PS: Hvis du ikke har Over Bjoergvin Graater Himmerik - vil jeg sterkt anbefale den. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Herrefaen så kvalmt dårlig tekster Taake har, og musikken er ikke så jævlig bra den heller at det gjør no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg