Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen her som skal på motsøy festivalen eller??

8714588[/snapback]

Ein alkoholfri festival? Aldri i verden.

8718579[/snapback]

Musikk > Alkohol

:shrug:

EDIT: Dessuten så er fulle folk på konsert noe av det mest plagsomme jeg vet om(og det er ikke bare fjortisser som er dumme når de er fulle, dette gjelder eldre folk og). Dette gjeder selvfølgelig ikke de som forsatt har litt selvkontroll i fylla(og ikke oppfører seg idiotisk), men idioter som prøve å "moshe", men bare gjør dumme ting, prøver å lage bråk og generelt "tøffer seg" er noe av det kvalmeste jeg ser på konserter. Folk som bedriver slikt burde få nakkeskudd på stedet.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
noen her som skal på motsøy festivalen eller??

8714588[/snapback]

Ein alkoholfri festival? Aldri i verden.

8718579[/snapback]

Musikk > Alkohol

:shrug:

EDIT: Dessuten så er fulle folk på konsert noe av det mest plagsomme jeg vet om(og det er ikke bare fjortisser som er dumme når de er fulle, dette gjelder eldre folk og). Dette gjeder selvfølgelig ikke de som forsatt har litt selvkontroll i fylla(og ikke oppfører seg idiotisk), men idioter som prøve å "moshe", men bare gjør dumme ting, prøver å lage bråk og generelt "tøffer seg" er noe av det kvalmeste jeg ser på konserter. Folk som bedriver slikt burde få nakkeskudd på stedet.

8718820[/snapback]

Da passar nok Motstøy for deg. Hold deg til dei plassane.

Øl og metall er som hånd i hanske.

Øl >< Metall

Lenke til kommentar

Nå sa jeg ikke at alt ble automatisk drit hvis det var lov med øll, og for all del det kan gjøre mangt for stemmningen, men det kan også ha negative sider... og det er fult mulig å nyte musikk uten.

Burde vært drikke-lappen elns slik at kun folk som vet å og ikke oppfører seg som idioter burde få lov nei... vent, konsert-lappen. Alle som oppfører seg dumt burde ikke få lov... eller hvorfor ikke dra det like langt som livet-lappen. Drep alle idioter. :wee:

Lenke til kommentar
Nå sa jeg ikke at alt ble automatisk drit hvis det var lov med øll, og for all del det kan gjøre mangt for stemmningen, men det kan også ha negative sider... og det er fult mulig å nyte musikk uten.

Burde vært drikke-lappen elns slik at kun folk som vet å og ikke oppfører seg som idioter burde få lov nei... vent, konsert-lappen. Alle som oppfører seg dumt burde ikke få lov... eller hvorfor ikke dra det like langt som livet-lappen. Drep alle idioter. :wee:

8719272[/snapback]

Skjønner godt hva du mener. Desverre nyter slike idioter musikk på en annen måte. Og til enkelte sjangere kan du ikke nekte for at det passer inn med moshing og fyll og hele pakka.

Lenke til kommentar
Drep alle idioter. :wee:

8719272[/snapback]

Så var det stein og glasshus, osv.

8719376[/snapback]

Så var det med å ta folk for seriøst. :shrug:

Skjønner godt hva du mener. Desverre nyter slike idioter musikk på en annen måte. Og til enkelte sjangere kan du ikke nekte for at det passer inn med moshing og fyll og hele pakka.

8719378[/snapback]

Jeg skrev moshing i "" for å vise at det ikke var snakk om skikkelig moshing, men bare kvalme og dritt. Moshing er ikke noe jeg selv pleier å delta i, men er et spektakulære greier og kult på konserter. Det jeg mente med "moshing", er når folk påstår/tror at de mosher, men bare skubber og oppfører seg som idioter.

Nekter ikke for at fyll passer inn i slikt, overhode ikke. Men jeg synes ikke idioti passer inn i slikt. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Drep alle idioter. :wee:

8719272[/snapback]

Så var det stein og glasshus, osv.

8719376[/snapback]

Så var det med å ta folk for seriøst. :shrug:

8719402[/snapback]

Stein og glasshus igjen.

Drepe alle som har det artig på konsert.

Dra heller på tivoli med mor di, TLZ.

Lenke til kommentar
Heller fulle folk enn fjortiser som kakker deg på skuldra å sier "Vis djeveltegnet da, Emperor er tøft!" Men-men, slik må man vel bare tolerere...

8719543[/snapback]

Begge deler har vel sine positive og negative sider.

Gleder meg forresten til jeg er blitt 21, steder med 21 årsaldersgrense har vel som regel renset vekk mesteparten av dritten?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Det verste jeg vet, er når hardcore-kidza dukker opp på metalkonserter med den idiotdansinga si. Når en hettegenserkledd tulling begynner med de greiene ved siden av meg på konsert får han/hun en albue i kjeften. En annen uting er folk som HOPPER. Herresatan, det er så vanvittig svett og flaut. Jeg blir sur bare ved tanken her. Plant beina på jorda og mosh som skikkelig folk.

Merker jeg begynner å virkelig glede meg til Napalm Death-moshpiten da. Ikke noe hardcore-homodansing og hopping, bare reint jævla kaos. :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg er skremt over dere. Er faen ikke rart store band ikke gidder å komme innom Norge. Hvis alle tenker som dere og står som saltstøtter med armene i kors blir det faen ikkeno liv. Takk og pris at alle konsertgjengere ikke er surpomper som dere. Håper du er ironisk, Glint..

Dere minner meg om techno-kompisen min som latterliggjør metalfans på konserter. Man skal hoppe, klappe og rope på konsert! Ellers kan man like godt sitte hjemme og se på en konsert-DVD og være sur alene. Hold dere hjemme, vi trenger dere ikke uansett på konserter. Og sånn btw, jeg er 30.

Det er en grunn til at live-DVD'r og plater ofte tas opp i Rio eller Japan. Folk der nede er batshit crazy om metal. Mens her i Norge står vi og er redd for at kompisen skal se vi har det gøy, og kanskje tror vi er homo? Idioti.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...