Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen den nye Manes plata sitter som faen. Dette er mitt første møte med syre-Manes, og jeg ble gledelig overrasket!  Har tidligere hørt noe BM-ish demoer.

Industrial-metal-electronica-EBM-rap-ambient-elektronisk-reggae-rock, og sikkert mange flere sjangere! :woot:  :w00t:

8696666[/snapback]

Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

Finnes sikkert billigere og bedre CDbutikker på nett, men jeg gadd ikke lete/vente.

Edit :  så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen? :p

8698272[/snapback]

Skal plassere inn en bestilling der nå 1.juni uansett, så da får jeg slenge på den skiva.

edit:

Edit : så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen?

Samme tenkte jeg. Det er ei Prostitute Disfigurement skive også ihvertfall.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

Finnes sikkert billigere og bedre CDbutikker på nett, men jeg gadd ikke lete/vente.

Edit :  så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen? :p

8698272[/snapback]

Skal plassere inn en bestilling der nå 1.juni uansett, så da får jeg slenge på den skiva.

edit:

Edit : så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen?

Samme tenkte jeg. Det er ei Prostitute Disfigurement skive også ihvertfall.

8698329[/snapback]

Nå har jeg surra med ett eller annet...

Det skulle stått Prostitute Disfigurement ja :)

Endret av Torpern
Lenke til kommentar

Er absolutt verdt det. Er tidligere manes-plater lik dette? har hørt mye bra om Vilosophe

8698365[/snapback]

Jeg har hørt lite Manes, men smakebiten som ble postet i denne tråden for en stund siden ga meg blod på tann.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som det blir Hellfest på meg i år.  Hengerompene jeg skulle dra sammen med får ikke tid eller penger.

Håper på å få meg et helgepass til HITS. Anaal Nathrakh, Mayhem, Immortal, Melechesh, Belphegor, Entombed, Kreator, Sabbath, Deströyer 666, og Bloodthorn er da ikke så ille :p

Hvordan er Scenen? håper den ikke er så alt for stor. liker små konserter best.

8697508[/snapback]

Men det beste bandet nevnte du ikkje.

Lenke til kommentar
Håper på å få meg et helgepass til HITS. Anaal Nathrakh, Mayhem, Immortal, Melechesh, Belphegor, Entombed, Kreator, Sabbat, Deströyer 666, og Bloodthorn er da ikke så ille :p

8697508[/snapback]

Jo. Eneste jeg ikke har nevnt er Testament :thumbdown:

Endret av svartskog
Lenke til kommentar

Noen som så TV2-nyhetene igår? Nå skal det bli Hollywood-film av drapet på Øystein Aarseth. Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter) og Marilyn Manson. For en forferdelig latterlig ide :wallbash:

Lenke til kommentar
Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter)

8700237[/snapback]

HAHAHA! Jeg håper det er en skikkelig sen aprilsnarr, for det der blir for dumt! De vil virkelig stemple Varg som en liten homosexuell pusesnusk de.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
No som egentlig passer helg greit da jeg tenker meg om

varg_vikernes_1987-1999_10.jpg

edit:

Haha, Manowar er så fantastiske.

Now the world must listen to our decree

We don't turn down for anyone we do just what we please.

Got to make it louder, all men play on ten.

If you're not into metal, you are not my friend

<3

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Noen som så TV2-nyhetene igår? Nå skal det bli Hollywood-film av drapet på Øystein Aarseth. Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter) og Marilyn Manson. For en forferdelig latterlig ide  :wallbash:

8700237[/snapback]

Er det kødd?

Lenke til kommentar
Noen som så TV2-nyhetene igår? Nå skal det bli Hollywood-film av drapet på Øystein Aarseth. Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter) og Marilyn Manson. For en forferdelig latterlig ide  :wallbash:

8700237[/snapback]

Er det kødd?

8700296[/snapback]

Det lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...