Soundchaser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tydelig vis ikke. Klarer ikke finne ut hvilket album den er på engang.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Faen den nye Manes plata sitter som faen. Dette er mitt første møte med syre-Manes, og jeg ble gledelig overrasket! Har tidligere hørt noe BM-ish demoer. Industrial-metal-electronica-EBM-rap-ambient-elektronisk-reggae-rock, og sikkert mange flere sjangere! 8696666[/snapback] Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tydelig vis ikke. Klarer ikke finne ut hvilket album den er på engang.. 8697828[/snapback] Embalmed Madness Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Finnes sikkert billigere og bedre CDbutikker på nett, men jeg gadd ikke lete/vente. Edit : så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen? Edit2: spiller ikke noen rolle. Finner ikke teksten uansett Endret 25. mai 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Finnes sikkert billigere og bedre CDbutikker på nett, men jeg gadd ikke lete/vente. Edit : så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen? 8698272[/snapback] Skal plassere inn en bestilling der nå 1.juni uansett, så da får jeg slenge på den skiva. edit: Edit : så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen? Samme tenkte jeg. Det er ei Prostitute Disfigurement skive også ihvertfall. Endret 25. mai 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skal plassere inn en bestilling der nå 1.juni uansett, så da får jeg slenge på den skiva. Er absolutt verdt det. Er tidligere manes-plater lik dette? har hørt mye bra om Vilosophe Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Finnes sikkert billigere og bedre CDbutikker på nett, men jeg gadd ikke lete/vente. Edit : så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen? 8698272[/snapback] Skal plassere inn en bestilling der nå 1.juni uansett, så da får jeg slenge på den skiva. edit: Edit : så er det prostitute Disfigurement eller Dying Fetus som har sangen? Samme tenkte jeg. Det er ei Prostitute Disfigurement skive også ihvertfall. 8698329[/snapback] Nå har jeg surra med ett eller annet... Det skulle stått Prostitute Disfigurement ja Endret 25. mai 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skal plassere inn en bestilling der nå 1.juni uansett, så da får jeg slenge på den skiva. Er absolutt verdt det. Er tidligere manes-plater lik dette? har hørt mye bra om Vilosophe 8698365[/snapback] Jeg har hørt lite Manes, men smakebiten som ble postet i denne tråden for en stund siden ga meg blod på tann. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Bandet til broren min, Reptile, skal spille på Hell Music Festival i sommer på samme dag som Dimmu Borgir og Turboneger. Sjekk ut myspacet deres og musikkvideoen. Myspace Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har hørt lite Manes, men smakebiten som ble postet i denne tråden for en stund siden ga meg blod på tann. 8698671[/snapback] Får finne meg en "smakebit" av litt andre album også da Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ser ikke ut som det blir Hellfest på meg i år. Hengerompene jeg skulle dra sammen med får ikke tid eller penger. Håper på å få meg et helgepass til HITS. Anaal Nathrakh, Mayhem, Immortal, Melechesh, Belphegor, Entombed, Kreator, Sabbath, Deströyer 666, og Bloodthorn er da ikke så ille Hvordan er Scenen? håper den ikke er så alt for stor. liker små konserter best. 8697508[/snapback] Men det beste bandet nevnte du ikkje. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Håper på å få meg et helgepass til HITS. Anaal Nathrakh, Mayhem, Immortal, Melechesh, Belphegor, Entombed, Kreator, Sabbat, Deströyer 666, og Bloodthorn er da ikke så ille 8697508[/snapback] Jo. Eneste jeg ikke har nevnt er Testament Endret 25. mai 2007 av svartskog Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som så TV2-nyhetene igår? Nå skal det bli Hollywood-film av drapet på Øystein Aarseth. Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter) og Marilyn Manson. For en forferdelig latterlig ide Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter) 8700237[/snapback] HAHAHA! Jeg håper det er en skikkelig sen aprilsnarr, for det der blir for dumt! De vil virkelig stemple Varg som en liten homosexuell pusesnusk de. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor No som egentlig passer helg greit da jeg tenker meg om edit: Haha, Manowar er så fantastiske. Now the world must listen to our decreeWe don't turn down for anyone we do just what we please. Got to make it louder, all men play on ten. If you're not into metal, you are not my friend <3 Endret 25. mai 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som så TV2-nyhetene igår? Nå skal det bli Hollywood-film av drapet på Øystein Aarseth. Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter) og Marilyn Manson. For en forferdelig latterlig ide 8700237[/snapback] Er det kødd? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som så TV2-nyhetene igår? Nå skal det bli Hollywood-film av drapet på Øystein Aarseth. Satte maten godt i halsen da de sa at aktuelle til rollen som Vikernes er Daniel Radcliff (aka Harry Potter) og Marilyn Manson. For en forferdelig latterlig ide 8700237[/snapback] Er det kødd? 8700296[/snapback] Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fant dette i farten: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129088 Var en ganske gammel reportasje men. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg kødder i hvertfall ikke, men kan hende tv2 gjør det? EDIT: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129088 EDIT2: Pokker, for sein. Endret 25. mai 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er ikke metal, litt for bråkete? Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er ikke metal, litt for bråkete? 8700416[/snapback] Syntes du f.eks Metallica eller Tool er bråkete? Husk at det er en bred sjanger .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg