Neslepaks Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Alison Hell er den eneste låten som fester seg fra Alice In Hell-plata. Jeg VET den skiva er en thrash-klassiker og alt det der. Men det er den eneste låten som virkelig festa seg og som jeg kan høre om og om igjen..det riffet som dundrer på sammen med trommene på refrenget "Alison Hell" er himmelsk. Aaaalison Hell *daa daa daaa-dududududududududu* Så er jeg vel ikke en "thrasher" da.. 8694123[/snapback] Eg er absolutt thrashar, men får ikkje tak på Annihilator. Jævla kjedeleg band. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Nokon andre her som har det siste Moonsorrow-albumet (V: Hävitetty)? På begynnelsen av albumet så "knitrer" det voldsomt. Høyrer ut som ein dårlig lyd av eit bål. Skal det verkeleg vere slik? Elementa ristar grusomt mykje viss eg skrur opp litt. :-/ Endret 24. mai 2007 av huf Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Alison Hell er den eneste låten som fester seg fra Alice In Hell-plata. Jeg VET den skiva er en thrash-klassiker og alt det der. Men det er den eneste låten som virkelig festa seg og som jeg kan høre om og om igjen..det riffet som dundrer på sammen med trommene på refrenget "Alison Hell" er himmelsk. Aaaalison Hell *daa daa daaa-dududududududududu* Så er jeg vel ikke en "thrasher" da.. 8694123[/snapback] Skiva har begynt å feste seg her alt. Jævla fete greier. Eg er absolutt thrashar, men får ikkje tak på Annihilator. Jævla kjedeleg band. Synes de imponerte skikkelig da de varma opp for Trivium. I mitt hode er det Annihilator som skulle vært hovedattraksjonen, og ikke Trivium. Langt ifra kjedelig. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hehe, vokalisten i MSI ser så jævlig sprø ut. :!: Jævelig catchy sang! er mye bedre enn straight to video! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 MSI vil jeg heller klassifisere som industrial punk elns, og ikke metall. Så kanskje diskusjonen blomstrer mer i musikkkafeen? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nokon andre her som har det siste Moonsorrow-albumet (V: Hävitetty)? På begynnelsen av albumet så "knitrer" det voldsomt. Høyrer ut som ein dårlig lyd av eit bål. Skal det verkeleg vere slik? Elementa ristar grusomt mykje viss eg skrur opp litt. :-/ Jepp, jeg har den skiva. Joda, tror nok det skal være slik. Jeg synes det høres fett ut! Har vel egentlig alltid likt materialet til Moonsorrow, har bare ikke satt meg ned å hørt skikkelig på de... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skal ikke den knitringen være skapelsen i den norrøne mytologien? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Scream Magazine - the biggest metal-mag of Norway - honouredAhab with 6 out of 6 points for their debut "The Call Of The Wretched Sea"! <3<3<3 Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dette er kanskje dumt å spøre om, men jeg lurer på hvor lang tid det vanligvis tar fra man har bestilt til varene kommer fra CD planet? Dette er første gang jeg har bestilt derifra... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som var på Stonegard på Hulen idag? Høydepunktet for meg var definitivt Hatesphere. Koste meg stort da ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som var på Stonegard på Hulen idag? Høydepunktet for meg var definitivt Hatesphere. Koste meg stort da ja. 8696521[/snapback] jeg VILLE dit var det no bra? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jaja. Alkoholnivået var ganske høyt, så kanskje det hjalp på, men jeg syntes det var dritfett. Var ganske bra liv foran scenen så det ut til. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hehe, høres vel egentlig ut som alle metal konserter ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hehe, sant det. Dro med en del gode kompiser også, det hjelper en del på stemningen også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Dro med kompissen min på Kamelot konserten, han var kjedelig stille egentlig (selv når Triosphere et av yndlings bandene hans spilte) en stor kontrast til meg for å si det sånn han er vel en sånn "nyte istedet for å herje" type ^^ Endret 25. mai 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Faen den nye Manes plata sitter som faen. Dette er mitt første møte med syre-Manes, og jeg ble gledelig overrasket! Har tidligere hørt noe BM-ish demoer. Industrial-metal-electronica-EBM-rap-ambient-elektronisk-reggae-rock, og sikkert mange flere sjangere! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ser ikke ut som det blir Hellfest på meg i år. Hengerompene jeg skulle dra sammen med får ikke tid eller penger. Håper på å få meg et helgepass til HITS. Anaal Nathrakh, Mayhem, Immortal, Melechesh, Belphegor, Entombed, Kreator, Sabbath, Deströyer 666, og Bloodthorn er da ikke så ille Hvordan er Scenen? håper den ikke er så alt for stor. liker små konserter best. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ikke det at man ser så mye av scenen, men kan du kanskje se hvordan det ser på ut på scenen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ja det er helt klart den beste løsningen 8690816[/snapback] Funker som faen for meg. Ekte mannfolk har mage, med kraftig hårvekst. METL! Dessuten skal godt utstyr stå under tak, som jeg gjentatte ganger har sagt før. 8690961[/snapback] Du er genial! Kan noen hjelpe meg å finne teksten til Dying Fetus - Bloodless? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg