Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som vil lære å growle, men ikke har sjangs i helvete? Prøv dette lille lydklippet fra Tony Bullard. Det tar jo langt tid å øve seg opp, men der har man i det minste noe å starte med.

Jeg er ikke helt komfortabel med å lære å growle av en kristen fyr, men pytt pytt.

8677472[/snapback]

Hehe, du blir jo ikke akkurat kristen av det da. Du skal jo bare ha teknikken, ikke religion :p

Edit:

Det lydklippet var utrolig bra. Skjønte mer om growling enn noen gang før faktisk. Thanks =)

Endret av julelys
Lenke til kommentar
Hehe, du blir jo ikke akkurat kristen av det da. Du skal jo bare ha teknikken, ikke religion :p

Nei det bare litt feil når en kristen person skal lære opp folk til å synge på en anti-kristen måte (Tolk vokalen hvordan du selv vil, men den ble oppfunnet av anti-kristendomfolk for å spre anti-kristne meninger, og folk flest som synger slik følger den samme grunnen).

Lenke til kommentar

Nei det bare litt feil når en kristen person skal lære opp folk til å synge på en anti-kristen måte (Tolk vokalen hvordan du selv vil, men den ble oppfunnet av anti-kristendomfolk for å spre anti-kristne meninger, og folk flest som synger slik følger den samme grunnen).

8677554[/snapback]

Jeg er i imot all religion... men jeg mener den setninga blir litt feil... Growl er vel bare en vidreutvikling av skriking som forekom i heavy metal (og andre sjangere) Å det er nok av band som growler uten å være anti-kristne...

tror æ :ph34r:

Lenke til kommentar
Sjikkelig growling = BM skal ha en tekst om enten anti-christ eller satanisme ;) det som gjør det hørbart black metal.

8677842[/snapback]

TNBM!! :realmad:

8678258[/snapback]

Og TNBM skal bety? :ermm:

8678302[/snapback]

True Norwegian Black Metal, som forøvrig er lol.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...