Suppelars2k Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Seff, :old: osv. har hørt hele albumet, det er noe å glede seg til. 1. mars er det fæst i stova. *spille the widow på geetar* Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tja...helt grei black metal. Verken mer eller mindre. Lite særpreg, blir for "anonymt". Det var vel omtrent det jeg hadde følelsen av .....jeg dreiv akkurat og kikket på brukte lper, og kom over "Latex - Hammerfuck". Herregud for et cover (kan ikke poste det her), de spiller visst Bizarre fucking sado black punk Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Noen som har hørt den nye singelen til The Mars Volta - The Window?Anbefales på det _sterkeste_ Oh yeah. Kan se musikkvidoen her. Beste låta fra Frances The Mute synes jeg foreløpig er L'Via L'Viaquez. Blir nødt til å kjøpe det originalt tenker jeg, dette er musikk som vokser og blir bedre etter hvert. Endret 31. januar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hm, nå skal jeg bare sitte her og kose meg med That Great October Sound Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hørt Sleep Terror, anyone? Insane, insane... =| Jazzdeathprogthrashfandenveitmetal Wicked kewl, tho'! Endret 31. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Seff, :old: osv. har hørt hele albumet, det er noe å glede seg til. 1. mars er det fæst i stova. *spille the widow på geetar* Hm..blir vel nødt til å skaffe meg albumet også Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 .....jeg dreiv akkurat og kikket på brukte lper, og kom over "Latex - Hammerfuck". Herregud for et cover (kan ikke poste det her), de spiller visst Bizarre fucking sado black punk Ay ay! PM sporenstreks! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det var vel omtrent det jeg hadde følelsen av .....jeg dreiv akkurat og kikket på brukte lper, og kom over "Latex - Hammerfuck". Herregud for et cover (kan ikke poste det her), de spiller visst Bizarre fucking sado black punk Hørtes trivelig ut! PM? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Haha, kjøpte Zeppelin III i dag, så sier den ene kompisen min noe så genialt som: "Faen Kaiern, du er en skam!". Og ja, han er Metallica fan-boy. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tupp han i balla fra meg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tupp han i balla fra meg. Greit, tar det i morra Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gi han ein, nei to fra meg. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gi han en klem fra meg, neida ---------- Gleder meg til imorgen, da kommer mine 4 nye cd-er mest sansynelig Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) /me spiller luftgitar til Tool - Prison Sex Endret 1. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 /me speler Ulver - I Troldskog Faren Vild på kassegjettarr. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvilken er tøffest? Eller Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Shecter? Likte een første best av dei to, men naturtre ist über alles! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg